قبل از مهاجرت حتماً این فیلم ها را تماشا کنیدزمان مطالعه : ۲ دقیقه

فیلم های مهاجرت

موارد زیادی است که ما را با چالش ها و خوبی های مهاجرت آشنا می کند. فیلم ها یکی از این موارد هستند که می تواند واقعیت هایی را در مورد مهاجرت به نمایش بگذارد و ما را با فرهنگ کشورهای دیگر و فرصت های فردی آشنا کند.

The Big Sick 2017

اگر به دنبال یک فیلم در مورد مهاجرت هستید که داستانش واقعیت داشته باشد، فیلم The Big Sick می تواند برای شما مناسب باشد. داستان این فیلم در مورد یک پسر پاکستانی است که به یک دختر آمریکایی علاقه مند شده و باید برای عشق خود مهاجرت کند. در این فیلم زندگی یک مهاجر مسلمان در آمریکا به نمایش گذاشته شده و شما می توانید مشکلات مهاجرت را به خوبی متوجه شوید.

Namesake 2006

اگر شما زوجی هستید که قصد دارید فرزند خود را در کشور دیگری به دنیا بیاورید و نگران این هستید که فرزندتان در کشور دیگری و با فرهنگ متفاوتی قرار است بزرگ شود، بد نیست فیلم Namesake را نگاه کنید. این فیلم در مورد یک زوج هندی هست که به آمریکا مهاجرت کرده اند و معضلات بچه دار شدن در کشور دیگری را به نمایش گذاشته است.

Machan 2008

در فیلم Machan قرار است بازیکنان یک تیم هندبال برای تورنومنتی به بایرن سفر کنند. اما داستان این فیلم از جایی جالب می شود که این تیم از یک محله فقیرنشین به بایرن رفته و رفتار جالبی نسبت به شهر زیبای بایرن و پولداری دارند.

In America 2002

جالبی این فیلم می دانید چیست؟ این فیلم دارد مهاجرت را از نگاه یک کودک نشان می دهد. البته که چالش های مهاجران اروپایی که آمریکا سفر کرده اند خود جذابیت زیادی دارد. در کل داستان فیلم In America در مورد مهاجرت یک خانواده ایرلندی است که به آمریکا مهاجرت کرده اند.

حتماً بخوانید: افسردگی پس از مهاجرت چه علائمی دارد و چه افرادی بیشتر دچار آن می شوند؟

How Democracy Works Now 2010

اگر قصد مهاجرت به آمریکا را دارید و می خواهید با شرایط حاکم، دولت و دموکراسی موجود آشنایی پیدا کنید این فیلم مستند می تواند برای شما بسیار خوب باشد.

Gran Torino 2008

در این فیلم پیرمردی به نمایش گذاشته شده که نمی تواند با مهاجرانی که به کشور او آمده اند سازش کند. جالبی این فیلم در اینجاست که مهاجران چگونه می توانند در تغییر فرهنگ یک کشور دیگر تأثیر بگذارند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }