زوج های موفق به پیشگیری از شکست در رابطه اهمیت می دهند؟زمان مطالعه : ۲ دقیقه

پیشگیری از شکست در رابطه

دلیل برای عاشق شدن در یک رابطه بسیار زیاد است و همه زوج ها فانتزی های عشقی قشنگی را تجربه می کنند. اما چرا بعضی از ازدواج های با جدایی مواجه می شود؟ موضوع از آنجایی شکل می گیرد که افراد یک رابطه به فکر پیشگیری از شکست در رابطه نیستند و به هیچ عنوان به نشانه های هشدار دهنده در یک رابطه توجه نمی کنند. ما در ادامه مطلب به بعضی از این نشانه های هشدار دهنده اشاره کرده ایم.

تسلیم ظاهر فرد نشوید

مطمئناً همه ما دوست داریم پارتنرمان زیبا و خوشتیپ باشد. اما بعضی از افراد در رابطه بیش از حد به این موضوع اهمیت می دهند. در واقع بعضی از افراد تسلیم ظاهر فرد مقابل خود می شوند و تمام عیوب و مشکلات اخلاقی آن را فراموش می کنند.

اشکال نداره، به جاش یه همسر خوشگل و خوشتیپ دارم و حالا یه کم اخلاقش بده؛ به هیچ وجه خود را با اینگونه جملات گول نزنید.

پیشگیری از شکست در رابطهسازگاری مهمتر است تا تعهد

ما در ازدواج چیزی به عنوان بهش قول دادم، مجبورم ازدواج کنم، طرف مقابلم ناراحت میشه، چاره ای نیست و … ندارم. ازدواج یعنی اول سازگاری بعد تعهد. پس برای پیشگیری از شکست در رابطه به دنبال سازگاری باشید. به طور مثال اگر پارتنر شما بد اخلاق است و اصلاً با شما سازگاری ندارد، به هیچ عنوان تن به ادامه رابطه ندهید و هر چه سریع به رابطه خود پایان دهید.

از همسر آینده خود سؤال کنید

بسیاری را دیده ایم که از سؤال کردن از همسر آینده خود اجتناب می کنند. دلیل این افراد می دانید چیست؟ میدونم ذهنمو مشغول کرده ولی شاید فکر کنه من زیادی کنجکاو هستم.

بیایید کمی فانتزی عشق خود را خراب کنید و به دنبال پاسخ سؤال هایی باشید که ذهنتان را مشغول کرده است. البته پرسش بعضی از سؤال ها در اوایل رابطه کاملاً اشتباه است. برای دانستن بعضی از این پرسش ها بر روی این لینک کلیک فرمایید.

پیشگیری از شکست در رابطهثروت شما را خوشبخت نمی کند

شرایط اقتصادی به گونه ای شده که بسیاری فکر می کنند خوشبختی در یک زندگی فقط با وجود ثروت امکان پذیر است. اما باید بگوییم که هر عیوب و مشکلی را نمی شود با ثروت پوشاند. پس خود را با موارد مادی در رابطه گول نزنید.

شما نمی توانید همه چیز را تغیر دهید

اگر به دنبال پیشگیری از شکست در رابطه هستید، به هیچ عنوان زود صلح نکنید و به فکر تغییر فرد مقابل خود نباشید. به طور کلی بگوییم: شما نمی توانید به هر قول طرف مقابل خود اعتماد کنید، شما نمی توانید به قسم طرف مقابل خود اعتماد کنید، شما نمی توانید فرد مقابل خود را تغییر دهید، شما نمی توانید طرف مقابل خود را درست کنید، طرف مقابل شما شاید تا آخر همان طوری که هست بماند و … بسیاری از این موارد که باید در رابطه به آن ها توجه کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }