از نشانه های رشد فردی برایتان گفته ایمزمان مطالعه : ۲ دقیقه

نشانه های رشد فردی

اکثر افرادی که دوست دارند خود تصمیم گیرنده زندگی خود باشند و به خاطر دیگران عصبانیت و خشم خود را بروز ندهند، حتماً به فکر توسعه فردی هستند. رشد فکری به ما این اجازه را می دهد بیشتر از زندگی خود لذت ببریم و نگذاریم دیگران این لذت را از ما بگیرند.

نشانه های رشد فردیشما خود را تنبل نمی دانید

حتماً برای شما پیش آمده که در انجام بعضی از کارها اهمال کاری کنید. افرادی که رشد فردی خود را تقویت نکرده اند در این مواقع نام کار خود را تنبلی می گذارند، اما افرادی که به فکر توسعه فردی خود بوده اند در پاسخ به تعویق انداختن کار خود سؤالی از خودشان می پرسند: چرا انجام این کار برای من ناخوشایند می آید؟

حتماً بخوانید: ویژگی های زنان قدرتمند چیست که سبب محبوبیت آن ها شده است؟

وضع قوانین در شبکه های اجتماعی

از دیگر نشانه های رشد فکری وضع قوانین برای خود در شبکه های اجتماعی است. به طور مثال افراد دیگر همانند قبل به دنبال مقایسه زندگی خود با دیگران نیستند و اگر متوجه انجام چنین کاری از خود شوند حتماً به بودن در شبکه اجتماعی مورد نظر پایان می دهند.

حتماً بخوانید: با ویژگی های افراد بی مسئولیت آشنا شوید تا جزء آن ها نباشید

خود را به خاطر دیگران خشمگین نمی کنید

رشد فردی به ما می گوید اگر از رفتارها و صحبت های فردی ناراحت شدید همان لحظه فرد مقابل را از ناراحتی خود باخبر کنید و نگذارید ناراحتی شما بعدها به صورت عصبانیت و دعوا بازگو شود.

نشانه های رشد فردیدوست شدن با دیگران

اگر به فکر توسعه فردی خود باشید دیگر به دنبال دوستی هایی نمی روید که طرف مقابل تمایل به بودن با شما را نداشته باشد. بلکه طرف مقابل خود را فراموش می کنید و تمام راه های ارتباطی خود را با آن فرد خراب می کنید.

به فکر تغییر دیگران نیستید

توسعه فردی به ما کمک می کند افراد را همانطور که هستند، بپذیریم و به فکر تغییر در آن ها نباشیم. ساده تر بگوییم شما مجسمه ساز نیستید و از درست کردن افراد خوشتان نمی آید.

خود تصمیم گیرنده هستید

شما تصمیم می گیرد در زندگی چه کاری را انجام و چه کاری را انجام ندهید. پس اجازه نمی دهید که دیگران برای شما تصمیم بگیرند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }