با آخرین نرخ اجاره خانه در کانادا آشنا شویدزمان مطالعه : ۲ دقیقه

طبق گزارش های داده شده میانگین اجاره خانه در کانادا در ماه جون ۱.۴ درصد از ماه می ۲۰۲۳ گرانتر شده است و نرخ تورم سالیانه اجاره خانه در کانادا در ماه جون به ۷.۵ درصد رسیده است. بر طبق این گزارش متوسط اجاره مسکن در ماه جون ۲۰۲۳ به حدود ۲۰۴۲ دلار رسیده است. جالب است بدانید که این عدد در ماه نوامبر ۲۰۲۲ حدود ۲۰۲۴ دلار بوده است. می شود گفت افزایش جمعیت و نرخ بهره از دلایل اصلی بالا رفتن اجاره بها بوده است.

طی مطالعه هایی که شده در دو سال گذشته اجاره مسکن در کانادا حدود ۲۰ درصد افزایش داشته است. بهتر است بدانید که افزایش اجاره در همه ی نقاط کشور یکسان نبوده و شهرهایی مثل ونکوور و تورنتو افزایش قیمت بیشتری را تجربه کرده اند.

گران ترین شهر برای اجاره خانه در کانادا

براساس آخرین گزارش ونکوور گران ترین شهر کانادا برای اجاره خانه است. بهتر است بدانید که متوسط هزینه اجاره مسکن یک خوابه در این شهر نسبت به سال گذشته ۱۸.۱ درصد افزایش پیدا کرده است و به عدد ۲۹۴۵ دلار رسیده است.

همینطور متوسط اجاره مسکن دو خوابه نسبت به سال گذشته ۱۴.۲ درصد افزایش داشته و به عدد ۳۸۶۳ دلار رسیده است.

ارزان ترین شهر برای اجاره خانه در کانادا

ارزان ترین شهر برای اجاره خانه در کانادا، شهر Grande Prairie در آلبرتا است. متوسط هزینه اجاره مسکن یک خوبه در این شهر نسبت به سال گذشته ۱۰.۸ درصد افزایش داشته و به عدد ۱۰۲۶ دلار رسیده است. همچنین متوسط اجاره مسکن دو خوابه نسبت به سال گذشته ۷.۹ درصد افزایش پیدا کرده و به عدد ۱۱۶۸ رسیده است.

حتماً بخوانید: هنگام اجاره خانه در کانادا به این موارد توجه داشته باشید

اجاره خانه در شهر تورنتو

در آخر مطلب هم به افزایش اجاره بها در شهر تورنتو می پردازیم. براساس گزارش های شده اجاره خانه یک خوبه در شهر تورنتو به ۲۵۷۲ دلار رسیده که نسبت به سال گذشته شاهد افزایش ۱۴.۱ درصدی بوده است. همچنین اجاره خانه دو خوابه به ۳۳۰۱ دلار رسیده که نسب به سال گذشته افزایش ۸.۸ درصدی داشته است.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }