هزینه زندگی یک فرد مجرد در تورنتو چقدر می باشد؟زمان مطالعه : ۲ دقیقه

هزینه زندگی در تورنتو

اگرچه شهر تورنتو بسیار زیبا و جذاب است، اما هزینه زندگی در آن مقداری گران است. به طور مثال طبق بررسی های شده و با توجه به نرخ مالیات یک فرد مجرد برای زندگی در این شهر به حداقل ۶۲ هزار دلار و حداکثر ۷۰ هزار دلار درآمد سالیانه احتیاج دارد تا در این شهر گران قیمت زندگی کند.

قبل از مطالعه این مطلب توجه داشته باشید که هزینه های گفته شده برای یک فرد مجرد است.

هزینه مسکن

طبق گزارش ماه آپریل وب سایت Rentals.ca متوسط اجاره یک واحد مسکونی تک خوابه در تورنتو حدود ۲۵۰۰ دلار است.

هزینه خوراک

طبق بررسی که انجام شده یک فرد مجرد در ماه برای تأمین هزینه خوراک خود به ۷۵۰ دلار احتیاج دارد. از این ۷۵۰ دلار حدود ۴۱۰ دلار برای رستوران و خرید قهوه در نظر گرفته شده است. پس خرید ماهانه مواد غذایی در تورنتو حدود ۳۴۰ دلار است.

هزینه زندگی در تورنتوحمل و نقل

اگر شما بخواهید در تورنتو از حمل و نقل عمومی استفاده کنید باید به طور ماهانه ۱۵۶ دلار هزینه کنید. توجه هم داشته باشید هزینه چهار بار استفاده از اوبر در این شهر حدود ۱۳۶ دلار است.

جالب است بدانید که اگر فرد از حمل و نقل عمومی برای تردد خود در شهر استفاده کند هزینه زندگی آن در ماه حدود ۳۹۵۰ دلار است، اما اگر فرد از وسیله شخصی استفاده کند هزینه زندگی آن در ماه تا ۴۴۰۰ دلار افزایش خواهد داشت.

تفریحات

همانطور که می دانید تفریحات و سرگرمی هر فردی با فرد دیگر متفاوت است. اما به طور کلی اگر فرد مجرد بخواهد در ماه به سینما، گردش، تفریح خارج از شهر و … برود باید حدود ۱۵۰ دلار هزینه کند.

حتماً بخوانید: یکی از مکان های دیدنی اطراف تورنتو White Water Walk می باشد

باشگاه ورزشی

هزینه عضویت باشگاه های در تورنتو همانند دیگر شهرهای جهان متفاوت است. اما به طور کلی شما برای عضویت و شهریه ماهانه باید چیزی بین ۶۰ الی ۱۲۰ دلار هزینه کنید. البته همانطور که گفته شد این هزینه با باشگاهی که شما انتخاب می کنید متغییر خواهد بود.

اینترنت و تلفن

یکی از مهمترین نیازهای یک فرد در این دنیا اینترنت و تلفن همراه است. حال یک فرد برای رفع این نیاز مهم در شهر تورنتو باید در ماه حدود ۱۷۸ دلار هزینه کند. از این هزینه فقط ۹۸ دلار بابت اینترنت داده می شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }