از قوانین بعد از جدایی آغاز نکردن یک رابطه جدید استزمان مطالعه : ۲ دقیقه

قوانین بعد از جدایی

یک رابطه عاطفی به دلایلی مختلفی چون نداشتن حس امنیت، برآورده نشدن نیازها، اهمیت ندادن به ارزش های یکدیگر و … می تواند به جدایی ختم شود. در این مواقع اکثر افراد به قوانین بعد از جدایی اهمیتی نمی دهند و سعی در فراموش کردن طرف مقابل خود ندارند.

نداشتن ارتباط

شاید سخت باشد اما نباید شما در ماه اول به هیچ عنوان با او ارتباط داشته باشید و قرار ملاقات بگذارید. به این موضوع هم توجه کنید که دیدن عکس های او را هم باید فراموش کنید.

شما به خاطر نقص های او جدا شده اید

حتماً شما به خاطر نقص هایی که در آن فرد دیده اید جدا شده اید، پس دلیلی ندارد که مدام خوبی های آن شخص را در ذهن خود مرور کنید.

اشتباهات خود را بررسی کنید

حتماً شما در رابطه ای که داشتید اشتباهاتی را مرتکب شده اید. در این دوران باید سعی کنید اشتباهات خود را مدام در ذهنتان مرور نکنید و با خودگویی منفی خود را سرزنش کنید. سعی در شناسایی و بررسی اشتباهات خود داشته باشید تا در آینده به رشد شخصیتی خود کمک کند.

قوانین بعد از جداییبه دنبال حال خوب باشید

طبیعت جدایی طوری است که فرد را از انجام  کارهای روزمره بازمی دارد و حوصله را از او می گیرد. افراد باید سعی کنند بعد از مدتی دوباره به روال قبلی زندگی خود برگردند و به دنبال حال خوب در زندگی خود باشند.

حتماً بخوانید: اگر این ۵ فاز را تجربه کرده اید به مراحل عشق واقعی خود پایان داده اید

رابطه جدیدی را آغاز نکنید

از قوانین بعد از جدایی که باید بسیار به آن توجه کنید این است که نباید به هیچ عنوان بلافاصله وارد یک رابطه عاطفی دیگری شوید. در این زمان شما توانایی انتخاب درست را ندارید و مطمئناً پارتنر جدید را با پارتنر قبلی خود مقایسه می کنید.

حتماً بخوانید: به یک رابطه عاطفی پایان دهید؛ اما باید به این موارد توجه کنید

از گذشته جلو بزنید

اینکه شما به رابطه عاطفی پایان دادید یا پارتنرتان هیچ اهمیتی ندارد، مهم این است که شما گذشته را فراموش کنید و به فکر ادامه زندگی خود باشید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }