هرمس یک برند خانوادگی و ابرلوکس فرانسوی استزمان مطالعه : ۳ دقیقه

برند هرمس

اگر به دنبال برندهای ابرلوکس در صنعت مد باشید حتماً نام هرمس به گوش شما خورده است. این برند را جزء باارزش ترین برندهای لوکس جهان معرفی می کنند و می شود گفت جزء بهترین برندهای خانوادگی در جهان است.

استارت تأسیس این برند از سال ۱۸۳۷ در پاریس با تولید زین اسب خورد. بعد از در سال ۱۹۲۰ خط تولید پوشاک، ساعت و دستکش راه اندازه شد. یک دهه بعد هم شرکت هرمس شروع به تولید کیف دستی کرد.

سال ۱۹۳۷ بود که هرمس نخستین روسری خود را به بازار عرضه کرد و حدود ۱۵ سال بعد هم خط تولید لوازم کادویی و مبلمان خانگی را راه اندازه کرد. همینطور که دهه ها را رد کنیم می رسیم به سال ۲۰۱۵ که هرمس دومین برند لوکس جهان با ارزش ۱۹ میلیارد دلار پس از برند لویی ویتون قرار گرفت.

برند هرمستک و محدود

برند هرمس طی همه ی این سال ها از تولید انبوه، برون سپاری و افزایش خط تولید فاصله گرفته و نگذاشته برند آن اصالت خانوادگی و منحصر به فرد بودن خود را از دست بدهد. در واقع می شود گفت هدف و فلسفه هرمس این است که ابرلوکس باقی بماند و همیشه آن را نماد یک جهان لوکس بنامند.

هرمس چه محصولاتی تولید می کند؟

  1. کالاهای چرمی
  2. ساعت مچی
  3. عطر
  4. روسری
  5. کیف
  6. مبلمان
  7. رومیزی
  8. پوشاک زنانه و مردانه
  9. کفش
  10. کمربرند
  11. دستکش
  12. کلاه
  13. ابریشم و پارچه
  14. کاغذ دیواری
  15. جواهرات
  16. دیزاین خودرو

hermes، بوگاتی مانی خوشبینعلت گران بودن محصولات هرمس چیست؟

همانطور که اشاره شد هرمس به حفظ انحصار محصولات خود بسیار اهمیت می دهد. برای همین برای تولید یک محصول از مواد اولیه مرغوب استفاده می کند و به دست ساز بودن و حفظ انحصار مدل بسیار اهمیت می دهد. شاید جالب باشد بدانید که برای تولید یک محصول کوچک این برند حدود ۲۴ ساعت وقت صرف می شود.

بهتر است بدانید که هر صنعت گر زن و مردی که می خواهد روی یک محصول چرمی شروع به کار کند، باید یک دوره ۲ ساله آموزشی را بگذارند. جالب است بدانید این شرکت به این بزرگی تنها در سال ۲۰۰ کارگر برای بخش محصولات چرمی خود استخدام می کند.

حتماً بخوانید: برند کارتیه؛ برندی که استاندارهای تجمل را تعیین کرده است

نیازی به چهره های مشهور جامعه ندارد

حتماً دیدید در تبلیغات برندهای معتبر و لوکس دنیا از افراد مشهور کمک گرفته می شود. اما این جریان در برند هرمس اتفاق نیفتاده است و این برند لوکس از افراد مشهور در جهت تبلیغات و تأیید کمکی نگرفته است. در واقع هرمس آنقدر مشتریان فوق ثروتمند و مشهور دارد که اصلاً نیاز به این کارها ندارد.

البته به یاد داشته باشید که در بخش بازاریابی و ارتباطات هرمس جزء برندهای بسیار خلاق شناخته می شود و عملکرد بسیار خوبی دارد.

hermesامضای برند

هر برندی امضای خودش را دارد. امضای این برند ابرلوکس هم بسته بندی های نارنجی رنگ و استفاده از حرف H در محصولات خود است.

کیف زنانه کیلی و بیرکین

بیشتر مشتریان این برند از دو مدل کیف کیلی و بیرکین بسیار استقبال کرده اند. اگر شما دوست دارید یکی از این کیف های را داشته باشید باید حدود ۶ تا ۱۲ ماه در لیست انتظار قرار بگیرید و حدود ۱۰ هزار دلار هزینه کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }