هر استایلی چه نوع سبک دکوراسیونی را می پذیردزمان مطالعه : ۳ دقیقه

دکوراسیون متناسب با استایل

هر روزی که ما عمر خود را در این دنیا سپری می کنیم، افرادی می آیند که یک ارتباط بین اجزای این دنیا به وجود بیاورند. یکی از این ارتباطاتی که در این چند دهه ی گذشته بین ما انسان ها رواج پیدا کرده است، ارتباط بین استایل و دکوراسیون منزلمان است. در ادامه مطلب تیم تکامگ شما را با این ارتباط زیبا آشنا خواهد کرد و ما امیدوار هستیم این مطلب برای شما مفید واقع شود.

استایل کلاسیک

حتماً بخوانید: مد کلاسیک، مدی که هیچ وقت قدیمی نمی شود

استایل کلاسیک

اگر علاقه مند هستید به لباس هایی که در گذر زمان از مد نمی افتند و در عین سادگی خود از یک زیبایی خاصی بهره می برند، شما مطمئن باشید که مد کلاسیک را در پوشش خود دنبال می کنید.

دکوراسیون به سبک کلاسیک

حتماً بخوانید: دکوراسیون داخلی گرم برای کسانی که یک فضای دلنشین می خواهند

دکوراسیون به سبک کلاسیک

پس اگر شما فردی هستید که به مد کلاسیک اهمیت می دهید و همیشه سعی بر این دارید این موضوع را در پوشش خود رعایت کنید، بهتر است دکوراسیون داخلی منزل خود را هم به این سبک زیبا چیدمان کنید و تغییر دهید.

دکوراسیون کلاسیک می گوید دکور داخلی شما گرچه کمی شلوغ است و در آن اشیای زیادی وجود دارد، ولی در حین همین شلوغی اشیاء از یک نظم خاصی بهره می برد.

در این دکوراسیون رنگ های تند جایگاهی ندارند و بیشتر رنگ هایی که دیده می شود، رنگ های گرم است.

استایل مینیمالاستایل مینیمال

افرادی که علاقه مند به سبک مینیمال هستند بیشتر به رنگ های خنثی علاقه دارند و همیشه سعی بر این دارند یک پوشش راحت در عین حال شیک داشته باشند. بیشتر رنگ های تشکیل دهنده کمد این افراد سفید و سیاه است و شما می توانید رعایت این موضوع را در پوشش آن ها متوجه شوید.

دکوراسیون به سبک مینیمال

حتماً بخوانید: ویژگی های سبک دکوراسیون مینیمال

دکوراسیون به سبک مینیمال

افرادی که سبک مینیمال را در پوشش خود دنبال می کنند در منزل خود هم به دنبال همین سبک هستند. شما در خانه این افراد هیچ اثری از اشیای پر زرق و برق نمی بیند و اکثر دکور آن ها از یک تم رنگی پیروی می کند. معمولاً تم رنگی که آن ها استفاده می کنند متشکل از رنگ های توسی، خاکستری، سفید و مشکی است.

استایل بوهو

استایل بوهو

افرادی که سبک بوهو را در استایل خود دنبال می کنند، بیشتر به دنبال پوشش هایی هستند که از طرح ها و رنگ های مختلفی تشکیل شده باشند. افرادی که این استایل را دنبال می کنند، بیشتر به دنبال آزادی و گشادی پوشش خود هستند و به این موضوع اهمیت زیادی می دهند.

دکوراسیون به سبک بوهو

حتماً بخوانید: معماری روستیک یک سبک کاملاً طبیعی

دکوراسیون به سبک بوهو

استایل بوهو این امکان را به دنبال کننده های خود می دهد که بدون هیچ دقدقه ای از تمام رنگ های دنیا در دکوراسیون منزل خود استفاده کنند. آزادی عملی که این افراد در چیدمان دکوراسیون خود دارند باعث به وجود آمدن دکوراسیون های بسیار متفاوت تر از دیگران شده و می شود در آن ها رنگ های مختلفی را مشاهده کرد. به این موضوع هم توجه کنید که این افراد از وجود گل و گیاه در خانه خود بسیار لذت می برند.

استایل وینتیجاستایل وینتیج

افرادی که استایل وینتیج را دنبال می کنند بیشتر در زمان های ۱۹۸۰ تا ۲۰۰۰ سیر می کنند و همیشه سعی بر این دارند پوشش خود را از ترکیب مدرن و نوستالژی انتخاب کنند و با پوشیدن آن ها ما را به دوران قدیم ببرند.

دکوراسیون به سبک وینتیجدکوراسیون به سبک وینتیج

همانطور که گفته شد افرادی که به دنبال استایل وینتیج هستند، در دوران قدیم سیر می کنند و با ذهن و اشیای نوستالژی عشق بازی می کنند. پس مطمئن باشید در سبک دکوراسیون وینتیج شما اشیای قدیمی می بینید که بیشتر با رنگ های خنثی تزئین شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }