بررسی مازراتی کواتروپورته ۲۰۱۴ + مشخصات فنی مازراتی کواتروپورتهزمان مطالعه : ۲ دقیقه

مازراتی کواتروپورته

بعد از استقبال خوب مردم از نسل پنجم مازراتی کواتروپورته در ایران، شرکت آرتا تاک موتور از موضوع استقبال خوب مردم استفاده و نسل ششم کواتروپورته را وارد ایران کرد. اما این نسل به دلیل ممنوعیت واردات خودرو نتوانست همانند نسل پنجم در ایران زیاد جولان دهد و به صورت بسیار محدود وارد ایران شد.

تیم خودرویی تکامگ امروز قصد دارد یکی از خودروهای لوکس ایران را مورد بررسی قرار دهد و امیدوار هستیم این مطلب برای شما مفید واقع شود.

maserati quattroporte
maserati quattroporte

طراحی ظاهری

طراحی ظاهری نسل ششم این خودرو با یک سنت شکنی بسیار بزرگی همراه بود و می شود گفت طراحی آن توانست بسیاری از عشاق خودروهای ایتالیایی را متعجب کند.

دیگر در کواتروپروته نسل ششم خبر از یک طراحی زیبا در عین سادگی نیست و ما شاهد یک خودرویی هستیم که خطوط تیز و شکننده در آن بسیار دیده می شود و نمی شود فقط عنوان لوکس بودن را بر روی این خودرو گذاشت، بلکه عنوان لوکس اسپرت بسیار سزاوارتر است برای این خودرو گران قیمت.

maserati quattroporte
maserati quattroporte

امکانات رفاهی

شما با یک خودروی لوکس سر و کار دارید، پس حتماً شما با خریداری این خودرو امکانات رفاهی بسیار بالای نصیبتان می شود. ولی باید به شما بگوییم که فکر مقایسه امکانات رفاهی کواتروپورته را با خودروهای آلمانی رقیب را باید کاملاً دور بی اندازید و اصلاً به سراغ مقایسه این خودرو با خودروهای آلمانی نروید، زیرا کواتروپورته در مقابل رقیبان آلمانی خود حرفی برای گفتن ندارد و از امکانات رفاهی خوبی نسبت به رقبای خود بهره مند نیست.

maserati quattroporte
maserati quattroporte

کابین و سواری

یکی دلایل استقبال بد مردم از این خودرو، نداشتن قلب تپنده ۸ سیلندر است. باید بگوییم که این نسل با همه ی خوبی هایش دل بسیاری از ۸ سیلندر سواران را شکسته است. البته نا گفته نماند که با وجود اینکه یک قلب ۶ سیلندری دارد، ولی همانند یک خودروی ۸ سیلندری قلدر است و می تواند شما را در رقابت با بزرگان سر افراز کند.

اگر بخواهیم در مورد متریال و طراحی کابین مازراتی کواتروپورته صحبت کنیم، باید بگوییم که کمپانی مازراتی همانند قبل توانسته است پاسخ خوبی به این مسائل بدهد و با طراحی زیبا و کیفیت بالای متریال، خود را در جمع خودروهای لوکس سرافراز نگه دارد.

maserati quattroporte
maserati quattroporte

رقیب

بنز S500 و بی ام و سری ۷ از رقیبان مازراتی کواتروپورته در کشورمان هستند. اگر بخواهیم بین این سه رقیب خودرویی را انتخاب کنیم، باید بگوییم که بی ام و سری ۷ می تواند انتخاب بسیار بهتری نسبت به دو خودروی دیگر باشد.

maserati quattroporte
maserati quattroporte

ارزش خرید

مازراتی کواتروپورته با وجود اینکه یک خودروی لوکس در دنیا محسوب می شود، ولی در ایران این خودرو به عنوان یک خودروی لوکس پردردسر محسوب می شود و شما هر چه قدر هم که پولدار باشید نمی توانید با بازی های این خودرو در ایران کنار بیایید.

پس بهتر است برای داشتن یک خودروی لوکس رقیبان این خودرو را خریداری کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }