با سندرم پی ام اس (PMS) آشنا شوید تا خانم ها بهتر را درک کنیدزمان مطالعه : ۲ دقیقه

سندرم پی ام اس PMS

بسیاری از دعواها و خراب شدن روابط به دلیل همین سندرم پی ام اس که خانم ها قبل یا موقع پریود شدن دچار آن می شوند. این سندرم روی رفتار و روان خانم ها تأثیر بسیار زیادی می گذارد و اگر ما درک خوبی از این مسئله نداشته باشیم، به احتمال زیاد با خانم های اطراف یا همسر خود با مشکل مواجه خواهیم شد.

قبل از خواندن این مطلب بهتر است بدانید که پریود صرفاً یک درد جسمانی نیست، بلکه تأثیرات زیادی روی روان و رفتار خانم ها می گذارد. اگر شما بخواهید این اتفاقی که طبیعت جنس مؤنث هست را قبول نکنید و به جای درک آن ها در دوران قبل و موقع پریود با جملاتی مثل (تو دوباره پریود شدی) بخواهید آن ها را آزار دهید، مطمئن باشید در روابط خود با همسر، خواهر، فرزند و … با مشکل مواجه خواهید شد.

سندرم پی ام اس PMSنگرانی بی دلیل

از علائم سندرم پی ام اس نگرانی ها بی دلیل است. در واقع خانم ها بی قراری شدیدی را تحمل می کنند، بدون اینکه علت خاصی داشته باشد.

الگوی خواب و اشتها

در این دوران الگوی خواب و اشتهای خانم ها تغییر پیدا می کند. در زمان هایی آن ها گرسنه هستند و خوابشان می آید، در زمان هایی هم اصلاً اشتهایی ندارند.

تغییر خلق و خو

سندرم PMS باعث شده خلق و خوی خانم ها بسیار تغییرپذیر شود. به طور مثال در لحظه و در اوج خنده آن ها غمگین می شوند.

بی حوصلگی

از نشانه های سندرم PMS می توان به بی حوصلگی خانم ها اشاره کرد. خانم ها در دوران قبل یا موقع پریود واکنش شدیدی به اتفاق های اطراف خود نشان می دهند، حتی آن ها روی مسائل کوچک هم حساس می شوند.

بی حوصلگی سبب شده کمی آن ها در داشتن روابط با دیگران دوری کنند. بهتر است بگوییم آن ها دوست دارند در این مواقع از همه دور باشند.

سندرم پی ام اس PMSگریه کردن

خانم ها در دوران پریود و قبل آن در حال مبارزه با فشارهای روانی هستند که دیگران از آن خبر ندارند. این مسئله سبب شده خیلی زود آن ها گریه کنند.

حساس شدن

خانم ها به حرف ها و رفتارهای دیگران در این دوران بسیار اهمیت می دهند و حساسیت شدیدی نسبت به دیگران پیدا می کنند.

مشکلات حافظه

سندرم PMS روی حافظه خانم ها هم تأثیر می گذارد و سبب می شود خانم ها در این دوران با مشکلات حافظه و حواس پرتی دسته و پنجه نرم کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }