قبل از مهاجرت به این موارد مهم توجه کنیدزمان مطالعه : ۲ دقیقه

موارد مهم قبل از مهاجرت

مهاجرت شاید در معنای لغوی ساده به نظر برسد، اما در واقعیت می تواند برای بسیاری از افراد پیچیده باشد. اکثر افرادی که مهاجرت موفقی داشته اند در خود مهارت تصمیم گیری و عزت نفس را تقویت کرده اند. این افراد به طور ناآگاهانه تصمیم گیری نکرده اند و به بسیاری از موارد مهم از قبل مهاجرت توجه داشته اند.

وضعیت اقتصادی

فرقی ندارد که شما مهاجرت کاری می کنید یا تحصیلی در هر صورت باید وضعیت اقتصادی آن کشور جزء اولویت های مهم مهاجرتی شما باشد. نرخ بیکاری، ارزش پول، وضعیت کار و … تماماً از مواردی هستند که شما باید به آنها توجه زیادی داشته باشید.

فاصله مکانی

بسیاری هستند که وابستگی شدیدی به خانواده و کشور خود دارند. این افراد باید حتماً به فاصله مکانی هنگام مهاجرت توجه زیادی داشته باشند.

فرهنگ

بسیاری هستند که رسوم و فرهنگ کشور مقصد برایشان اهمیت زیادی دارد. اگر شما هم جزء این اشخاص هستید و دوست دارید کشور مقصد فرهنگ و رسوم نسبتاً مشابه کشورتان داشته باشد، حتماً قبل از مهاجرت فرهنگ کشور مورد نظر را مورد بررسی قرار دهید.

حتماً بخوانید: مهاجرت چهار فاز دارد؛ ماه عسل، ناامیدی،انطباق و پذیرش

آب و هوا

از دیگر موارد مهم قبل از مهاجرت که شما باید به آن توجه کنید، آب و هوا است. به طور مثال فردی که عادت به هوای خنک و ملایم دارد، زیاد کشور امارات نمی تواند برای او گزینه مناسبی باشد یا اگر شما در شهری مثل تهران زندگی می کنید، شاید برایتان سخت باشد به شهر لندن مهاجرت کنید، زیرا آب و هوای ابری لندن شاید برایتان کسل کننده باشد.

حتماً بخوانید: قبل از مهاجرت حتماً این فیلم ها را تماشا کنید

زمان اقامت

اگر هدف شما ماندن در کشور مقصد است باید حتماً به زمان دادن اقامت دائم توجه زیادی داشته باشید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }