رنجروور ولار ۲۰۲۴؛ همان ظاهر اما داخلی متفاوتزمان مطالعه : ۳ دقیقه

رنجروور ولار ۲۰۲۴

اگر پیش خود فکر کرده اید که لندروور طراحی خارجی ولار جدید را تغییر داده است، کاملاً در اشتباه هستید. در واقع رنجروور ولار ۲۰۲۴ با همان چهره قبلی اما با یک فیس لیفت جزئی به بازار روانه شده است. البته که این کراس اوور زیبای انگلیسی در کابین خود شاهد تغییرات عمده ای بوده است.

رنجروور ولار 2024طراحی ظاهری

همانطور که گفته شد ولار جدید همان فیس قبلی خود را حفظ کرده و تنها با تغیرات جزئی به بازار عرضه شده است. اگر دقت کنید در این مدل ما شاهد اصلاح جلوپنجره، چراغ های دی لایت جواهری شکل و تغییر قسمت پایینی سپر عقب هستیم.

رنجروور ولار 2024کابین

هرچند که فیس خودرو تغییرات زیادی را تجربه نکرده است، اما کابین خودرو یک چهره مینیمال با رنگ مشکی به خود گرفته است و ما شاهد تغییرات زیادی هستیم.

این تغییر بزرگ با گذاشتن یک نمایشگر ۱۱.۴ اینچی منحنی با طرح شناور شروع شده است. البته که ما قبلاً این نوع نمایشگر را در مدل رنجروور و رنجروور اسپرت دیده بودیم و همچنین می توانیم بگوییم همانند قبل شما با زدن دو ضربه به صفحه نمایش می توانید ۸۰ درصد از عملکردها را در اختیار داشته باشید. همچنین این سیستم اطلاعات-سرگرمی Pivi Pro از قابلیت بروزرسانی از راه دور به همراه اندروید اتو و اپل کارپلی بهره می برد.

جالب است بدانید که لندروور برای بروزرسانی از راه دور پیشرانه، نقشه های ناوبری و شاسی هم برنامه ریزی کرده است.

رنجروور ولار 2024مشخصات فنی

از نسخه پایه شروع می کنیم که در بازار آمریکا به P250 معروف است. این نسخه از یک پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ بهره می برد که توانایی تولید ۲۵۰ اسب بخار قدرت و ۳۶۵ نیوتن متر گشتاور را دارد. تمام قدرت این پشرانه از طریق یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک به تمام چرخ ها منتقل می شود. البته کسانی که به نیروی برق علاقه مند هستند و دوست دارند قدرت بیشتری از این خودرو بگیرند، به سراغ مدل P400 بروند. این مدل به یک پیشرانه ۳ لیتری شش سیلندر خطی مجهز شده که توانایی تولید ۴۰۰ اسب بخار قدرت و ۵۵۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. البته که این موتور از یک سیستم هیبرید خفیف با باطری لیتیوم یونی ۴۸ واتی کمک می گیرد.

حتماً بخوانید: رنج روور اسپرت ۲۰۲۲؛ یک کراس اوور انگلیسی، اما با قلب آلمانی

اگر به بازار اروپا سری بزنیم یک نسخه پلاگین هیبرید به نام P400e را می بینیم که ظرفیت باتری آن در این فیس لیفت از ۱۳.۶ به ۱۹.۲ کیلووات ساعت افزایش پیدا کرده و برد آن هم با یک افزایش ۱۱ کیلومتری به ۶۵ رسیده است. همچنین حداکثر ظرفیت شارژ هم به ۵۰ کیلووات رسیده است. در این میان مدل های دیزلی D200 با پیشرانه چهار سیلندر و D300 با پیشرانه شش سیلندر هم هستند.

رنجروور ولار 2024خرید

همانطور که می دانید رنجروور تیپ های زیادی دارد. فعل حاظر که این مطلب را می نویسیم رنجروور ولار ۲۰۲۴ در آمریکا قابل سفارش است. اگر در آمریکا هستید و دوست دارید نسخه پایه این خودرو را با نام P250 S را در گاراژ خود داشته باشید باید حدود ۶۲ هزار دلار هزینه کنید. اگر هم پولدار بودید و برایتان خرید یک کراس اوور ۸۵ هزار دلاری مسئله ای نبود، می توانید به سراغ تیپ P400 Dynamic HSE بروید. البته که تیپ های P250 Dynamic SE و P400 Dynamic SE به ترتیب با قیمتی ۶۳ و ۷۰ هزار دلار قابل عرضه هستند و می توانند انتخاب خوبی برای شما باشند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }