رابطه نامزد شما با مادرش در ازدواج شما تأثیرگذار استزمان مطالعه : ۳ دقیقه

ارتباط و خویشاوندی همسر آینده

یکی از مسائلی که در دوران آشنایی باید خانم ها بسیار به آن توجه کنند، ارتباط و خویشاوندی پارتنرشان است. در واقع شما باید از طرز رفتار پارتنر خود با پدر و مادرش، رابطه اش با خدا و فرزند آوری سؤال هایی کنید. مطالعه کتاب مثل مردان فکر کنید، مثل زنان رفتار کنید، می تواند در اینباره برای شما مفید باشد.

رابطه همسر با مادرش

همانطور که می دانید رابطه مادری فرزندی اولین ارتباط مردان با زنان است. ببینید که او چگونه با مادر خود رفتار می کند. اگر او رفتار خوبی با مادرش داشت و متوجه شدید که سابقه رابطه او و مادرش بسیار خوب است، مطمئن باشید او در آینده می تواند با شما هم رفتار محترمانه ای داشته باشد و می داند که چگونه باید زندگی را برای همسر، بلکه خانواده اش فراهم سازد.

واقعیت این است پسری که یاد نگرفته چگونه به مادر خود عشق بورزد و از او حمایت کند، طبیعتاً این فرد نمی تواند در آینده به همسر خود هم عشق بورزد. پس زمانی که متوجه شدید مردی که با آن صحبت می کنید در ارتباط با مادرش درگیری دارد، کمی عقب نشینی کنید. راحت تر بگوییم: بهتر است با او ازدواج نکنید.

رابطه همسر با پدرش

اگر می خواهید متوجه رفتار پدرانه همسر خود در آینده شوید، حتماً از رابطه او با پدرش سؤال هایی کنید. اگر او در اینباره پاسخ های مثبتی داشت، حتماً درس مردانگی را به خوبی یاد گرفته و می تواند در آینده مردی خوب برای شما باشد.

به طور کل باید بگوییم اگر پارتنر شما برای مادر و پدرش ارزش قائل باشد، حتماً او این ارزش را به خانه شما نیز خواهد آورد.

احساس او در مورد فرزند آوری

نداشتن تفاهم درباره موضوع فرزند آوری می تواند یک سد بسیار بزرگ را در رابطه ایجاد کند. در واقع اگر همسر آینده شما به داشتن فرزند در آینده علاقه ای نداشت، ولی شما نیاز شدیدی به مادر شدن دارید، مطمئن باشید ادامه این رابطه به نفع شما نخواهد بود.

متأسفانه بسیاری از خانم ها فکر می کنند نظر منفی مردان با گذشت زمان در زندگی کمرنگ می شود و آنها به فرزند آوری علاقه مند می شوند. باید بگوییم هیچ احتمالی وجود ندارد که نظر پارتنر شما در آینده تغییر کند. پس از همین ابتدا تکلیف خود را روشن کنید.

حتماً بخوانید: اهداف کوتاه مدت نامزد شما بسیار مهم هستند

رابطه همسر با خدا

ببینید مرد آینده شما به اصول ارزش های دینی اعتقاد دارد یا خیر. اگر او فردی بود که هیچ گونه رابطه ای با خداوند نداشت و اصول و اعقاید او با شما متفاوت بود، مطمئن باشید او همسر خوبی برای شما نخواهد بود.

خودتان فکر کنید؛ فردی که با خداوند ارتباطی ندارد آیا تضمینی وجود دارد که وفادار بماند؟، آیا تضمینی وجود دارد که او با شما و فرزندانتان مهربان باشد؟، چه چیزی باعث می شود که او احساس درست و مناسبی داشته باشد؟ و … .

فقط توجه کنید سؤال در مورد اعتقادات بهتر است مدتی قبل از صمیمی شدن روابط پرسیده شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }