اهداف کوتاه مدت نامزد شما بسیار مهم هستندزمان مطالعه : ۲ دقیقه

سؤال های قبل از نامزدی

خطر کردن برای خواسته های خود ثمربخش تر از نشستن در گوشه ای به خاطر تر س از انتقاد است؛ اگر چنین نگاهی و نگرشی نسبت به ازدواج و دوران نامزدی داشته باشید به احتمال خیلی زیاد اگر ازدواجی صورت گیرد، شما رابطه ی عاطفی بسیار خوبی را تجربه خواهید کرد.

بیاییم از اینجا شروع کنیم که بسیاری از خانم ها در دوران نامزدی به خاطر اینکه مرد مقابلشان از آنها جدا نشود از سؤال کردن امتناع می کنند. این ترس تنها شدن در خانم ها می تواند به آقایان فرصت خوبی برای سوء استفاده بدهد. در واقع جریان بازی را به دست آقایان می دهید و اجازه می دهید آنها از این نقطه ضعف شما به نفع خود استفاده کنند.

یکی از سؤال های قبل از نامزدی که به شما اجازه می دهد یک انتخاب خوب داشته باشید، این است که همسر آینده شما چه اهداف کوتاه مدتی دارد؟

اهداف کوتاه مدت شما چیست؟

اگر فکر می کنید فرد مقابل شما همسر آینده تان خواهد شد، پس بهتر است از او بپرسید، او کیست، کارش چیست و درآمدش چقدر است. این سه موردی که اشاره شد برای مردان اهمیت ویژه ای دارد.

بیایید مکالمه خود را از اینجا شروع کنید که هم اکنون او چی کار می کند و برای ۳ الی ۵ سال آینده چه برنامه ریزی هایی دارد. هنگام پاسخ به این سؤال ببینید آیا شما بخشی از برنامه های او هستید یا خیر. اگر متوجه شدید او برای آینده خود هیچ برنامه ای ندارد، شما با یک چراغ قرمز ۱۲۰ ثاینه ای مواجه شده اید.

اما اگر او برنامه ای برای آینده خود داشت، شما با یک چراغ سبز روبرو شده اید و مجاز هستید به سؤالات بعدی خود ادامه دهید. بهتر است با دیدن این چراغ سبز اشتیاق در چشمان شما برق بزند و حس کنجکاوی شما بالا برود. زیرا مردان عاشق این هستند که در مورد خودشان صحبت کنند، زیرا دوست دارند طرف مقابل خود را تحت تأثیر قرار دهند.

به دقت به حرف های او گوش کنید، ببینید آیا او دارد خیالبافی می کند یا واقعاً دارد برای رسیدن به زندگی بهتر تلاش می کند. همچنین باید تشخیص دهید شما در این برنامه کوتاه مدت جایی دارید یا خیر.

اما امان از زمانی که مرد شما فقط مشغول پرت و پلا گفتن و خیالبافی است. در این زمان متأسفانه یا خوشبختانه شما دیگر نباید به گفته های مرد مقابلتان توجهی کنید. بگذارید او به سمت آرزوی واهی که دارد پرواز کند، شاید به هدفش برسد، اما بهتر است شما خود را درگیر پرواز او نکنید.

حتماً بخوانید: شرایط دوستی با جنس مخالف بعد از ازدواج
در آخر

مثل مردان فکر کنید، مثل زنان رفتار کنید؛ این کتابی است که امروز به یکی از سؤال های قبل نامزدی پاسخ داده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }