سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ عضوی دیگر از خانواده سامسونگزمان مطالعه : ۳ دقیقه

بسیاری از کاربران گوشی های پرچمدار دنیا منتظر رونمایی از سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ هستند. کمپانی سامسونگ با انتشار خبری اعلام کرد که نوت ۲۰ را در (۵ گوست ۲۰۲۰) یا ( ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ) رونمایی خواهد کرد. البته قبل از رونمایی از پرچمدار خود تیزری را وارد دنیا ویدیویی کرده است که تا حدی می شود تصویر فرضی از نوت ۲۰ را دید.

سری نوت سامسونگ همیشه در رقابت با گوشی های  پرچمدار دنیا حرفی برای گفتن دارد و می شود گفت کمپانی سامسونگ با هر بار رونمایی از گلکسی نوت دنیا گوشی های هوشمند را به لرزه در می آورد. حال همه منتظر رونمایی از این گوشی بسار جذاب و هوشمند هستیم.

سامسونگ گلکسی نوت 20

رقیب اصلی گلکسی نوت ۲۰

اگر کمی در دنیا گوشی های هوشمند مطالعه داشته باشد حتماً متوجه شده اید که رقیب اصلی سامسونگ گلکسی نوت گوشی آیفون است. این بار آیفون قصد دارد سری جدید آیفون ۱۲ را با دو ماه تأخیر به بازار معرفی کند.

بسیاری از شایعات و یا واقعیت ها این گونه می گوید که برگ برنده نزد نوت ۲۰ است و آیفون ۱۲ در مقایسه با نوت ۲۰ شکست می خورد. البته باید گفت تا هر دوی این گوشی ها وارد بازار جهانی موبایل های هوشمند نشده اند، نمی شود مقایسه خوبی در این باره انجام داد.

سامسونگ گلکسی نوت 20

قلم جدید نوت ۲۰

سامسونگ همه ساله در قلم های سری نوت تغییرات جزئی انجام می دهد. ولی این بار خبر ها اینگونه به گوش می رسد که سامسونگ قصد دارد تغییرات بسیاری در قلم نوت انجام دهد و کابردهای بیشتری را به آن اضافه کند.

یک شایعه بسیار جالب این است که اپل در تولید در تولید سری جدید می خواهد از قلم هوشمند برای آیفون ۱۲ رونمایی کند. ولی اگر این خبر شایعه نباشد و به واقعیت تبدیل شود، می تواند رقابت بسیار جذابی را بین این دو گوشی ایجاد کند.

حتماً بخوانید: گلکسی نوت ۲۰ اولترا؛ یک پرچمدار بزرگ از خانواده سامسونگ

شارژر گوشی

سامسونگ و اپل جدیداً رویه ای را به کار گرفته اند که دیگر در جعبه گوشی های خود شارژر قرار نمی دهند و فقط کابل شارژ را برای شما در جعبه قرار می دهند. حال سامسونگ امسال قصد انجام این عمل را ندارند ولی اپل به صورت رسمی اعلام کرده است که دیگر شارژری در جعبه گوشی های خود قرار نمی دهد.

سامسونگ گلکسی نوت 20

باتری نوت ۲۰

هنوز هیچ صحبت دقیق از باتری های سری نوت نیست ولی امکان دارد که سامسونگ در سری جدید خود از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر استفاده کند.

باید به این نکته اشاره کرد که همیشه باتری های نوت از کیفیت و ماندگاری زمان شارژ خوبی برخوردار بودند و می شود این موضوع را در سری های قدیمی نوت هم حس کرد. پس مطمئن باشید که باتری های این گوشی می تواند شما را کاملاً راضی نگه دارد.

دوربین گلکسی نوت ۲۰

به احتمال زیاد این گوشی از دوربین های سری اس ۲۰ بهره می برد و تغییرات زیادی در آن به وجود نیامده است.

باید گفت برای کمپانی اپل بهترین فرصت است که از نظر دوربین گوشی خود را از سامسونگ برتر نشان دهد و در رقابت با نوت ۲۰ برنده شود. اما تمام این موضوعات بروی کاغذ زیبا است ولی در عملکرد می تواند تفاوت های زیادی را شاهد باشیم.

سامسونگ گلکسی نوت 20

حتماً بخوانید: مشکل سایه افتادن بر روی گوشی

نمایشگر نوت

نوت همیشه جزء بهترین گوشی های هوشمند بوده است و می شود گفت رقیب اصلی آن همیشه در انتظار رسیدن به نمایشگر آن است. اما آزار دهنده ترین موضوع در نمایشگر های سامسونگ وجود سایه در صفحه نمایش است که امیدواریم این موضوع در سری های جدید سامسونگ رفع مشکل شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }