گلکسی نوت ۲۰ اولترا؛ یک پرچمدار بزرگ از خانواده سامسونگزمان مطالعه : ۳ دقیقه

بررسی گلکسی نوت ۲۰ اولترا

یکی از پرچمداران و گران ترین گوشی های کمپانی سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ اولترا است. این گوشی یک رقیب سر سخت برای آیفون ۱۲ پرو مکس است و سال ها است که کمپانی اپل را به چالش و رقابت دعوت می کند.

همیشه سری نوت سامسونگ بعد از سری S سامسونگ رونمایی می شود و در اکثر مواقع شاهد یک شباهت بسیار زیاد بین این دو پرچمدار هستیم. این بار هم همانند گذشته نوت ۲۰ اولترا تنها با تفاوت های اندکی از سری S به بازار گوشی های هوشمند معرفی شد و طرفداران زیادی را جذب خود کرد.

galaxy note 20 ultra
بررسی گلکسی نوت ۲۰ اولترا

طراحی ظاهری نوت ۲۰ اولترا

سال ها بود که سامسونگ برای سری نوت خود از یک بدنه شفاف استفاده می کرد، ولی این بار در طراحی بدنه سری نوت ۲۰ خلاقیت به خرج داده است و در کنار بدنه شفاف یک بدنه مات هم برای کاربرانی که دوست دارند همیشه بدنه گوشیشان تمیز دیده شود طراحی کرده است و باید بگوییم که این بدنه برای افرادی که دستشان بسیار عرق می کند و همیشه از کثیفی پشت گوشی خود ناراضی هستند بهترین گزینه می تواند باشد.

اگر بخواهیم ابعاد گلکسی نوت ۲۰ اولترا را مورد بررسی قرار دهیم، باید بگوییم که همیشه برای استفاده از سری نوت احتیاج به دو دست خود دارید و کمتر زمانی اتفاق می افتد که شما با یک دست کار خود را انجام دهید.

مقاومت قاب گوشی هم ارتقا یافته است و به گفته خود کمپانی اگر گوشی بدون قاب از فاصله ۲ متری از زمین بی افتد برایش هیچ اتفاقی نمی افتد.

galaxy note 20 ultra
بررسی گلکسی نوت ۲۰ اولترا

باتری

یکی از ایرادات بزرگی که بر روی گلکسی نوت ۲۰ اولترا می گذارند، باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری است که در توان این گوشی هوشمند کمی تأثیر گذاشته است و عملکرد خوب آن را مورد هدف قرار داده است. البته باید بگوییم که باتری این گوشی می تواند شما را در طی یک شبانه روز به خوبی همراهی کند.

galaxy note 20 ultra
galaxy note 20 ultra

دوربین

خیلی ها فکر می کردند که سامسونگ در گلکسی نوت ۲۰ اولترا از دوربین های سری S خود استفاده کند و در آن هیچ تغییری ندهد. ولی سامسونگ بر خلاف تصورات مردم عمل کرد و سری نوت ۲۰ اولترا را با دوربینی بهتر از سری S روانه بازار کرد تا مشتریان نوت از ثبت لحظات قشنگ تری نسبت به سری S برخوردار باشند.

حتماً بخوانید: سامسونگ گلکسی A52؛ یک گوشی میان رده فوق العاده از سامسونگ

سخت افزار

سامسونگ همانند قبل با هر رونمایی از پرچمداران خود دست از تغییر در سخت افزار بر نمی دارد و مردم را با ارتقای سخت افزار خود شگفت زده می کند. پس شما با یک پرچمداری سر و کار دارید که از یک سخت افزار فوق العاده در خود بهره می برد و شما را به خوبی در تماشای فیلم و بازی همراهی می کند. البته از موضوع داغ کردن گوشی نمی شود گذر کرد و همیشه ما با سری نوت این مشکل را داریم.

حتماً بخوانید: شیائومی می ۱۱ لایت؛ گوشی از جنس پرچمداران شیائومی

قلم

هر ساله شاهد طبیعی تر شدن عملکرد قلم سری نوت هستیم و می توانیم این موضوع را با یک تجربه کار با قلم سری نوت های قدیمی و جدید کاملاً متوجه شویم.

عملکرد حسگرهای قلم در نوت ۲۰ اولترا کاملاً راضی کننده است و می شود یک حس طبیعی کار با قلم واقعی را بر روی صفحه نمایش این گوشی تجربه کرد.

galaxy note 20 ultra
بررسی گلکسی نوت ۲۰ اولترا

در آخر

اگر به دنبال یک پرچمدار با کیفیت و خدمات پس از فروش عالی در کشورتان هستید، می توانید گلکسی نوت ۲۰ را در صدر انتخاب های خود برای خرید یک گوشی هوشمند قرار دهید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }