Zenfone 10؛ یک گوشی کامپکت عالی از ایسوسزمان مطالعه : ۲ دقیقه

این روزها در بازار گوشی عموماً اکثر گوشی های سایز نسبتاً بزرگی دارند و نمی شود یک گوشی کامپکت جمع و جوری را پیدا کرد. خوشبختانه برند ایسوس به سلیقه افرادی که به دنبال گوشی های کوچک و جمع و جوری هستند اهمیت داده است. ایسوس Zenfone 10 همان گوشی کامپکتی است که ما داریم در مورد آن صحبت می کنیم، اما توجه داشته باشید که این گوشی از نظر قیمتی در ایران در بازه گوشی های پرچمدار است. راحت بگوییم شما برای داشتن Zenfone 10 باید حداقل ۵۰ میلیون تومان هزینه کنید.

طراحی ظاهری

همانطور که اشاره شد ما با یک گوشی کامپکت سر و کار داریم که بدنه بسیار خوش دست و خوش فرم دارد. اگر بخواهیم وارد جزئیات بشویم ایسوس Zenfone 10 یک بدنه پلی کربنات با یک فریم آلومینیومی دارد. جالب است بدانید که صفحه نمایش ۵.۹ اینچی این گوشی ۸۵ درصد صفحه جلویی را به خود اختصاص داده است. تازه دوربین سلفی در قسمت پانچ هول قرار دارد.

در آخر هم در بخش طراحی ظاهری باید اشاره کنیم که ایسوس Zenfone 10 گواهی IP68 دارد.

ایسوس Zenfone 10صفحه نمایش

یک صفحه نمایش سوپرآمولد ۱۰۸۰ با نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۱۰۰ نیت از مشخصات صفحه نمایش ۵.۹ اینچی این گوشی است. باید بگوییم صفحه نمایش این گوشی عملکرد بسیار خوبی دارد، ولی روشنایی آن کمی کم است. توجه هم داشته باشید که نرخ بروزرسانی هنگام بازی به ۱۴۴ هرتز می رسد.

دوربین

واید ۵۰، اولتراواید ۱۳ و سلفی ۳۲ مگاپیکسلی از مشخصات دوربین های این گوشی است.

در بررسی کلی باید بگوییم دوربین های پشت گوشی دیتل و داینامیک رنج خوبی دارند و می توانند در گالری شما عکس هایی خوبی را به ثبت برسانند. در مورد دوربین سلفی هم باید بگوییم روشنایی و دیتیل خوبی دارد.

ایسوس Zenfone 10باتری

یک باتری ۴۳۰۰ میلی آمپرساعتی که می تواند حدوداً یک روز کامل شما را با مصرفی معمولی پشتیبانی کند. قابل توجه شما که در جعبه ی Zenfone 10 برخلاف دیگر برندهای یک شارژر ۳۳ واتی قرار دارد که می تواند این گوشی را در زمان ۱:۲۰ به طور ۱۰۰ درصد شارژ کند.

پلتفرم

اسنپدراگون ۸ نسل ۲، رم ۱۶ و ۸، حافظه ذخیره سازی UFS 4، سرعت بالای رابط کاربری و … تماماً دست به دست هم داده اند که پردازنده قوی را به وجود آورند. حرفی برای گفتن نمی ماند!!!

فقط توجه داشته باشید که این گوشی بیش از ۲ سال آپدیت نمی شود که خود می تواند یک نقطه ضعف برای Zenfone 10  باشد.

حتماً بخوانید: گلکسی S23 اولترا؛ قول دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی این گوشی را نخورید

اسپیکر

یک صدای استریو با بلندی خوب و کیفیت بسیار عالی.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }