ردمی نوت ۱۲ ۴G؛ یک گوشی میان رده خوب، اما با دوربینی ضعیفزمان مطالعه : ۲ دقیقه

این روزها خرید گوشی های زیر ۱۰ میلیون تومان زیاد شده و اکثر افراد به سراغ گوشی های میان رده می روند. حتماً در این رنج قیمتی شما اسم گوشی های ردمی نوت ۱۲ ۴G، گلکسی A24، گلکسی A34 و … شنیده اید. ما امروز به سراغ یکی از شنیده های شما، یعنی ردمی نوت ۱۲ ۴G رفته ایم.

طراحی ظاهری

ما با یک گوشی میان رده سر و کار داریم، پس نباید توقع یک قاب شیشه ای و یک فریم فلزی داشته باشیم. ردمی نوت ۱۲ یک قاب و فریم تمام پلاستیک دارد که متأسفانه اثر انگشت روی آن خیلی می ماند.

در پشت گوشی دوربین ها با دو بیرون زدگی به نمایش گذاشته شده اند. در فریک گوشی هم قسمت پایین خروجی اسپیکر و درگاه تایپ C، سمت راست دکمه پاور که اثرانگشت روی آن وجود دارد و دکمه کم و زیاد صدا و سمت چپ گوشی هم خشاب سیم کارت و در آخر قسمت بالایی گوشی جک ۳.۵ میلی متری و مادن قرمز دیده می شود.

به طور کلی ردمی نوت ۱۲ در رنج قیمتی خود طراحی جذابی دارد. در ادامه هم باید اشاره کنیم که این گوشی گواهی IP53 دارد.

نمایشگر

در بخش نمایشگر ما با یک صفحه نمایش آمولد با حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت، نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن ۱۰۸۰ سر و کار داریم که حدود ۸۵ درصد صفحه ی جلویی را به خود اختصاص داده است.

اگر بخواهیم این گوشی را با رقبای خود مقایسه کنیم باید بگوییم ردمی نوت ۱۲ امتیاز بهتری در این زمینه نسبت به رقبای خود دارد، اما باید اشاره کنیم که دقت رنگ آن کمی پایین است.

ردمی نوت 12 4Gباتری

یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی که می تواند با یک بار شارژ یک روز کامل را پشتیبانی کند. نکته جالب شارژر ۳۳ واتی داخل جعبه این گوشی است که رقبای آن چنین چیزی داخل جعبه خود ندارد.

شما با این شارژر ۳۳ واتی می توانید حدوداً در یک ساعت گوشی خود را شارژ کامل کنید.

دوربین

واید ۵۰، اولتراواید ۸، ماکرو ۲ و سلفی ۱۳ مگاپیکسل از مشخصات دوربین این گوشی است. اگر بخواهیم به طور خیلی خلاصه دوربین ردمی نوت ۱۲ ۴G را بررسی کنیم، باید بگوییم این گوشی برای کسانی که قصد عکاسی و فیلم برداری دارند اصلاً مناسب نیست و باید به فکر خرید گوشی دیگری باشند.

دوربین اصلی داینامیک رنج خوبی ندارد و هنگام عکاسی با دوربین اولتراواید متوجه نویزهای زیادی می شوید.

حتماً بخوانید: سامسونگ گلکسی A73؛ جزء بهترین پرچمداران گوشی های اقتصادی

پلتفرم

اسنپدراگون ۶۵۸، اندروید ۱۳ و MIUI 14 از مشخصات اصلی پلتفرم این گوشی است. به طور کلی رابط کاربری این گوشی زیاد تعریفی ندارد و شما هنگام کار متوجه باگ هایی می شوید.

در مورد بازی کردن هم باید بگوییم اصلاً توقع یک گوشی عالی برای بازی را نداشته باشید. به طور خلاصه باید بگوییم یک پلتفرم خوب در رنج قیمتی خود دارد.

اسپیکر

اسپیکرهای این گوشی مونو است و بلندی صدای متوسطی دارد و شاید هنگام بازی و گوش دادن موسیقی نداشتن آن صدای استریر شما را اذیت کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }