گلکسی A24؛ یک گوشی میان رده برای کسانی که می خواهند زیاد هزینه نکنندزمان مطالعه : ۳ دقیقه

اگر کمی در بازار گوشی های میان رده و اقتصادی جستجو کنید حتماً نام سامسونگ گلکسی A24 را می شنوید. این گوشی این روزها در بین افرادی که به دنبال خرید گوشی زیر ۱۰ میلیون تومان هستند محبوبیت زیادی پیدا کرده و می شود به پرفروش شدن این گوشی در ایران فکر کرد.

طراحی ظاهری

طبیعتاً پلاستیک عضو جداناپذیر گوشی های میان رده است. گلکسی A24 هم از این جریان مستثنی نبوده و یک قاب، صفحه نمایش و فریم پلاستیکی دارد. پشت این قاب پلاستیکی دوربین ها به صورت جزیره ای کار و با یک بیرون زدگی از پشت قاب خارج شده اند.

در مورد ماندن کثیفی و اثرانگشت هم باید بگوییم گلکسی A24 از ۱۰ امتیاز ۳ را می گیرد. به طور کلی طراحی ظاهری این گوشی همانند دیگر رقبای خود است و نمی شود از یک گوشی اقتصادی توقع بالاتری از این را داشت. اما خب سامسونگ هم کمی در اقتصادی بودن این گوشی زیاده روی کرده است. به طور مثال دوربین سلفی در سال ۲۰۲۳ نباید داخل یک ناچ قطره ای باشد!!

در آخر هم باید اشاره کنیم که در این گوشی خبری از گواهی IP نیست.

صفحه نمایش

ما با یک صفحه نمایش سوپرآمولد ۶.۵ اینچی ۱۰۸۰ سر و کار داریم که حدود ۸۰ درصد صفحه ای جلویی را به خود اختصاص داده است. این صفحه نمایش ۹۰ هرتزی روشنایی و کیفیت خوبی دارد و می تواند در مقابل رقبای خود حرفی برای گفتن داشته باشد.

باتری

سامسونگ گلکسی A24 در بخش باتری به سراغ یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی رفته که می تواند با یک بار شارژ شما را حدود ۱۵ الی ۱۷ ساعت به خوبی پشتیبانی کند.

توجه هم داشته باشد که خبری از شارژر در جعبه این گوشی نیست و شما باید به تاریخ امروز برای خرید یک شارژر ۲۵ واتی حدود ۷۰۰ الی ۸۰۰ هزار تومان هزینه کنید. باید اشاره کنیم که شما با این شارژری که می خرید، می توانید گوشی را در مدت ۱:۴۰ شارژ کامل کنید.

گلکسی A24دوربین

واید ۵۰، اولتراواید ۵، ماکرو ۲ و سلفی ۱۳ مگاپیکسلی از مشخصات دوربین این گوشی است. به طور کلی اگر بخواهیم دوربین های این گوشی را بررسی کنیم، باید گوییم که داینامیک رنج خوبی ندارند و نمی توانند دیتل ها و رنگ ها را به خوبی نمایش دهند. ببینید دوربین های گلکسی A24 نمی توانند عکس های عالی در گالری شما ثبت کنند و فقط در حد اینکه کار شما را راه بیندازد، می توانند عملکرد خوبی داشته باشند.

حتماً بخوانید: ردمی نوت ۱۲ ۴G؛ یک گوشی میان رده خوب، اما با دوربینی ضعیف

پلتفرم

پردازنده هلیو جی ۹۹، اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI 5.1 از مشخصات اصلی پلتفرم این گوشی است.

راحت بگوییم شما حین کار با گلکسی A24 شاهد باگ های زیادی هستید و ممکن است در طولانی مدت این موضوع شما را آزار دهد. به این موضوع هم توجه کنید که این گوشی با سه رم ۴، ۶ و ۸ به بازار عرضه شده و شما حتماً هنگام خرید به سراغ رم ۴ نروید.

اسپیکر

همانند رقیب خود یعنی ردمی نوت ۱۲ شاهد یک خروجی صدای مونو هستیم که کیفیت قابل قبولی دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }