Z Flip5؛ نسل جدید تاشوی جذاب سامسونگزمان مطالعه : ۲ دقیقه

یک گوشی خیلی جذاب می خوام. یک گوشی می خوام کوچیک باشه. گوشی می خوام که یک برند معتبر اونو ساخته باشه. گوشی می خوام که تا بشه.

به نظر ما شما باید به سراغ خرید سامسونگ گلکسی Z Flip5 بروید. البته فراموش نکنید که باید بابت این قضیه کمی بیشتر از گوشی پرچمدار سامسونگ هزینه کنید.

طراحی ظاهری

یک گوشی کاملاً تخت که یک فریم آلومینیومی آن را احاطه کرده است. پشت این گوشی از جنس گوریلا گلس ویکتوس است و همچنین یک نمایشگر ۳.۴ اینچی پشت آن قرار دارد که نسبت به نسل قبلی ۳۰۰ درصد بزرگتر شده است. کنار همین نمایشگر دو دوربین واید و اولتراواید قرار گرفته است. در قسمت جلویی هم با یک نمایشگر ۶.۷ اینچی سر و کار داریم که دوربین سلفی به صورت پانچ هول بالای صفحه قرار گرفته است.

توجه داشته باشید که اثر انگشت این گوشی روی دکمه پاور قرار دارد و این گوشی گواهی IPX8 (فقط ضدآب) دارد.

سامسونگ گلکسی Z Flip5نمایشگر

ما با یک نمایشگر سوپرامولد ۱۰۸۰  سر و کار داریم که حداکثر نرخ بروزرسانی آن ۱۲۰ هرتز و روشنایی آن ۱۷۵۰ نیت است.

لولاهای نسبت به نسل قبلی بسیار بهتر شده و دیگر درز ندارد، اما هنوز برآمدگی موجود روی صفحه نمایش آزار دهنده است و هنوز هم گرد و خاک وسط این لولا می رود و احتمال خرابی صفحه نمایش بالا است.

نمایشگر قسمت پشتی هم یک نمایشگر سوپرامولد ۷۲۰ پیکسلی است که حداکثر نرخ بروزرسانی ۶۰ هرتز و کیفیت قابل قبولی دارد.

باتری گلکسی Z Flip5

می رسیم به بخش باتری که اکثر گوشی های تاشو در این قسمت مشکل دارند. گلکسی Z Flip5 یک باتری ۳۷۰۰ میلی آمپرساعتی دارد که می تواند یک نصف روز شما را همراهی کند.

برای شارژ گلکسی Z Flip5 باید یک آداپتور ۲۵ واتی بخرید. همچنین با این شارژر شما می توانید گوشی خود را در مدت ۱:۳۰ شارژ کنید.

سامسونگ گلکسی Z Flip5دوربین

 دو دوربین واید و اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی پشت این گوشی قرار دارد که می توانند عکس هایی با دینامیک رنج، شارپنس و دیتیل خوبی را بگیرند. همچنین می توانید با این دو دوربین عکس های سلفی هم بگیرید. البته که گلکسی Z Flip5 یک دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی دارد که عملکرد آن قابل قبول است.

حتماً بخوانید: Zenfone 10؛ یک گوشی کامپکت عالی از ایسوس

پلتفرم

اسنپدراگون نسل ۸، اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI 5.1.1 از مشخصات سخت افزار این گوشی است. در این بخش نمی شود برچسب منفی به گوشی زد، زیرا سامسونگ بهترین پردازنده را برای گوشی قرار داده است.

اسپیکر

یک اسپیکر دو گانه استریو که کیفیت زیاد خوبی ندارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }