با بودجه ۶ الی ۹ میلیون تومان چه گوشی هایی می شود خریداری کرد؟زمان مطالعه : ۲ دقیقه

خرید گوشی با بودجه ۶ الی ۹ میلیون تومان

این روزها با گران شدن گوشی های پرچمدار و میان رده اکثر خریداران به سراغ گوشی های اقتصادی می روند. خوشبختانه اکثر کمپانی ها گوشی های اقتصادی زیادی را به بازار معرفی کرده اند و دست خریداران را باز گذاشته اند. به نظر شما برای خرید گوشی با بودجه ۶ الی ۹ میلیون تومان چه برند و محصولی مناسب است؟

خرید گوشی با بودجه ۹ میلیون

برای این بودجه و یک انتخاب خوب به سراغ خانواده گلکسی سامسونگ می رویم. گلکسی A52S 5G با قیمت ۸۶۰۰۰۰۰ میلیون تومان یک انتخاب خوب برای داشتن یک گوشی اقتصادی است.

از مشخصات این گوشی می توان به باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت، دوربین واید ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی، تراشه اسنپدراگون ۷۸۸G، حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی و در آخر صفحه نمایش سوپر آمولد ۶.۵ اینچی با نرخ بروز رسانی ۱۲۰ هرتز اشاره کرد.

خرید گوشی با بودجه 6 الی 9 میلیون تومانخرید گوشی با بودجه ۸ میلیون

اگر قصد دارید تا حدود ۷۵۰۰۰۰۰ میلیون تومان برای داشتن یک گوشی اقتصادی هزینه کنید، بهترین انتخاب پوکو اف ۳ است. POCO F3 خود را با مشخصاتی چون باتری ۴۵۲۰ میلی آمپر ساعت، دوربین واید ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی، تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ ۵G، حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی و یک نمایشگر سوپر آمولد ۶.۶۷ اینچی با نرخ بروز رسانی ۱۲۰ هرتز به نمایش گذاشته است.

حتماً بخوانید: شیائومی پوکو F3؛ گوشی با یک سخت افزار فوق العاده

خرید گوشی با بودجه ۷ میلیون

باز هم برای این بودجه به شما گوشی از خانواده پوکو توصیه می کنیم. پوکو ایکس ۳ پرو با قیمت حدود ۶۵۰۰۰۰۰ میلیون تومان در بازار فعلی به فروش گذاشته شده است. از مشخصات آن می توان به باتری ۵۱۶۰ میلی آمپر ساعت، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی، تراشته اسنپدراگون ۸۶۰، حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی و نمایشگر ال سی دی ۶.۶۷ اینچی با نرخ بروز رسانی ۱۲۰ هرتز اشاره کرد.

خرید گوشی با بودجه 6 الی 9 میلیون تومانخرید گوشی با بودجه ۶ میلیون

خانواده گلکسی برای بودجه ۵۵۰۰۰۰۰ میلیون تومان گوشی GALAXY M32 را به بازار عرضه کرده است. شما با این هزینه از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت، دوربین واید ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی، تراشه Media Tek Helio G80، حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت و نمایشگر سوپر آمولد ۶.۴ اینچی با نرخ بروز رسانی ۹۰ هرتز برخوردار خواهید بود.

هشدار! این مطلب صرفاً جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است با پزشک یا متخصص مربوطه مشورت کنید. اطلاعات بیشتر
ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }