آیا موتورولا Edge 20 Pro می تواند یک گوشی اقتصادی خوب باشد؟زمان مطالعه : ۳ دقیقه

موتورولا Edge 20 Pro

این روزها بازار گوشی های اقتصادی و میان رده بسیار خوب شده و افراد زیادی از این نوع گوشی ها استقبال خوبی کرده اند. حتماً اگر به دنبال گوشی های اقتصادی بوده اید گلکسی S21 Fe، شیائومی ۱۲X و آیفون Se 2022 به چشمتان خورده است. ما امروز به سراغ رقیب این سه گوشی رفته ایم.

طراحی ظاهری

Edge 20 Pro در بخش طراحی خود را ساده معرفی کرده است. پشت و جلوی این گوشی از جنس گوریلا گلس ۵ و فریم دور آن از جنس پلاستیک است. البته موتورولا برای طراحی فریم این گوشی همانند سامسونگ عمل کرده است. در واقع فریم این گوشی فلزی با روکش پلاستیک است.

از نظر خوش دستی باید بگوییم لبه های انحنا یافته پشت این گوشی کمک زیادی به خوش دستی آن کرده است. البته فراموش نشود که دسترسی به کلیدهای دور فریم کمی سخت است.

قاب موتورولا اج ۲۰ پرو یک حالت مات دارد و خوشبختانه اثر انگشت روی آن نمی ماند.

در مورد مقاومت در مقابل گرد و غبار و آب Edge 20 Pro با گواهی IP52 جلو آمده است. به طور خلاصه بگوییم این گوشی فقط در برابر پاشش آب مقاومت دارد.

موتورولا Edge 20 Proنمایشگر

ما در موتورولا اج ۲۰ پرو از یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی اولد فول اچ دی پلاس بهره می بریم که نرخ بروزرسانی آن ۱۴۴ هرتز و حداکثر روشنایی آن ۸۱۰ نیت است. توجه داشته باشید که رقبا این گوشی خود را با حداکثر روشنایی بیش از ۱۰۰۰ نیت به نمایش گذاشته اند. بهتر است در همین جا اشاره کنیم که این گوشی روشنایی زیاد خوبی ندارد.

اسپیکر

خبری از اسپیکر استریو نیست و حتی شما اسپیکر دو کاناله ندارید.

باتری

Edge 20 Pro یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپرساعت دارد و با شارژری که درون جعبه آن قرار دارد شما می توانید گوشی خود را در مدت ۸۰ دقیقه شارژ کامل کنید.

خوشبختانه شارژ دهی این گوشی بسیار خوب است و می تواند شما را برای یک روز پشتیبانی کند.

موتورولا Edge 20 Proدوربین

واید ۱۰۸ مگاپیکسلی، اولتراواید ۱۶ مگاپیکسلی و تله فوتو ۸ مگاپیکسلی از مشخصات ماژول های پشت این گوشی است. در بررسی کلی باید بگوییم دوربین های این گوشی گستره دینامیکی، شارپنس و وایت بلانس قابل قبولی دارند، اما اگر شما جزئیات اهمیت بیشتری می دهید باید رقیب این گوشی یعنی گلکسی S21 Fe را خریداری کنید.

دوربین ۳۲ مگاپیکسلی سلفی این گوشی عملکرد قابل قبولی دارد و شما می توانید عکس های خوبی را در گالری خود به ثبت برسانید.

حتماً بخوانید: آیفون SE 2022 انتخاب خوبی برای داشتن یک گوشی میان رده نیست

پلتفرم

هنگامی که شما Edge 20 Pro خریداری می کنید اندروید ۱۱ روی آن نصب است. برای همین برای ارتقاء به اندروید ۱۲ باید خودتان اقدام کنید.

تراشه این گوشی اسنپدراگون ۸۷۰ است و می شود گفت تراشه آن پایداری بیشتری نسبت به تراشه های سامسونگ دارد.

موتورولا اج ۲۰ پرو رم ۶ و ۱۲ و فضای ذخیره سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ دارد. البته توجه داشته باشید که شما برای داشتن این گوشی در ایران تنها یک انتخاب دارید و آن رم ۱۲ و فضای ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایت است.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }