شیائومی پوکو F3؛ گوشی با یک سخت افزار فوق العادهزمان مطالعه : ۳ دقیقه

بررسی شیائومی پوکو F3

بعد از غوغای شیائومی پوکو F1 در میان گوشی های میان رده پوکو تصمیم گرفت از زیر مجموعه شیائومی خارج شود و دیگر خود به طور مستقل گوشی هوشمند تولید کند. امروز که ما با شما صحبت می کنیم، سومین پرچمدار پوکو یعنی پوکو F3 به بازار گوشی های میان رده آمده و خود را به یک سخت افزار بسیار عالی تجهیز کرده است.

به طور کل پوکو F3  گوشی میان رده ای است که از یک تراشه بسیار خوب بهره می برد و در دیگر زمینه هایی مثل دوربین، روشنایی صفحه، قاب و … حرفی برای گفتن ندارد و همانند یک گوشی بسیار معمولی عمل می کند.

بررسی شیائومی پوکو F3
بررسی شیائومی پوکو F3
حتماً بخوانید: ردمی نوت ۱۰ شیائومی؛ یک گوشی اقتصادی جذاب

طراحی بدنه

زمانی که شما گوشی را به دست می گیرید کاملاً حس داشتن یک گوشی شیائومی در دستان شما حس می شود و نمی توانیم آن استقلالی که پوکو از آن حرف می زند را حس کنیم.

بدنه گوشی از گوریلا گلس ۵ ساخته شده و یک فریم پلاستیکی دور گوشی را احاطه کرده است. نمی دانیم این چه مستقلی است که حس اثر انگشت همانند گوشی های شیائومی در کنار و دور فریم گوشی قرار دارد. شاید جدیداً بازی با رنگ ها و طرح های پشت گوشی مستقلی به حساب می آید. جالب است بدانید تازه پوکو F3 از سیستم عامل اندروید با رابط کاربر MIUI 12 بهره می برد.

به طور کل طراحی بدنه پوکو F3 بیشتر سلیقه ای است و نمی شود گفت طراحی بدنه آن می تواند متناسب تمامی سلیقه ها باشد.

بررسی شیائومی پوکو F3صفحه نمایش پوکو F3

پوکو F3 هم همانند دیگر رقبای خود از یک نمایشگر اولد بهره می برد. شما در این گوشی هنگام کار از حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت و نرخ نوسازی بسیار عالی  ۱۲۰ هرتزی بهره می برد که باید بگوییم این عدد نرخ نوسازی را می شود در گوشی های پرچمدار دنیا مشاهده کرد.

در مورد عملکرد نور صفحه هم باید بگوییم هنگام شب و روز می تواند قبول باشد و شما می توانید بدون هیچ مشکلی با گوشی خود کار کنید.

بررسی شیائومی پوکو F3
بررسی شیائومی پوکو F3

دوربین

دوربین های پوکو F3 اصلاً جایی برای حرف زدن نگذاشته است. در واقع شما هنگام عکاسی یک گوشی بسیار معمولی در دستان خود از یک گوشی بسیار معمولی بهره می برید و اصلاً خروجی خوبی را از عکاسی با این گوشی دریافت نمی کنید.

دوربین واید ۴۸ مگاپیکسل، دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسل و دوربین ماکرو ۵ مگاپیسکل!! واقعاً پوکو پیش خودش چی فکر کرده، تازه نمی دونم اون حالت Night برای چیه اصلاً، وقتی کاربردی نداره خوب نذار.

حتماً بخوانید: شیائومی می ۱۱ لایت؛ گوشی از جنس پرچمداران شیائومی

باتری پوکو F3

پوکو F3 از یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری بهره می برد و می تواند شما را تا ۱۴ ساعت کار مداوم همراهی خوبی کند. خب است بدانید پوکو یک شارژ ۳۳ واتی در اختیار شما قرار داده تا گوشی خود را زیر ۱ ساعت شارژ کاملا کنید.

بررسی شیائومی پوکو F3
بررسی شیائومی پوکو F3

بازی با پوکو F3

هیجان انگیزترین جای مطلب می تواند همین قسمت بازی با گوشی باشد. شما در پوکو F3 از سخت افزار اسنپدراگون ۸۷۰، رم ۶ و حافظه داخلی ۱۲۰ مگابایتی بهره می برید. اگر به اعداد و ارقام سخت افزار و نرخ نوسازی این گوشی توجه کرده باشید، حتماً متوجه شده اید که پوکو F3 فقط مخصوص گیمرها است و دیگر هیچ کاربرد خاصی ندارد. ناگفته نماند که اسپیکرهایی که در بالا و پایین این گوشی قرار دارند، می توانند شما در تماشای فیلم و بازی بسیار خب پشتیبانی کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }