بی ام و سری ۳ ۲۰۱۹؛ سدانی که طراحی آن ما را بر سر یک دوراهی می گذاردزمان مطالعه : ۳ دقیقه

بی ام و سری ۳

سال ۲۰۱۸ بود که بی ام و از نسل هفتم سری ۳ خود رونمایی کرد تا به عنوان مدل ۲۰۱۹ به بازار عرضه کند. زمانی که این نسل در نمایشگاه خودرو پاریس رونمایی شد ما شاهد یک طراحی کاملاً جدید از بی ام و سری ۳ بودیم و می شود گفت بی ام و کاملاً فیس این خودرو را عوض کرده بود. در واقع ما طراحی کاملاً تکامل یافته می دیدیم و هنوز هم که در سال ۲۰۲۲ هستیم فیس جدید این سدان که رونمایی شد ما شاهد چنین زبان طراحی بودیم.

bmw m3

طراحی ظاهری

طراحی نسل هفتم سری ۳ تا سال ۲۰۲۰ که نسل دوم سری چهار رونمایی شد کمی محافظه کارانه بود. در واقع رونمایی از نسل جدید سری چهار در سال ۲۰۲۰ معادلات ذهنی بیننده ها و طرفداران بی ام و را از محصولات باواریایی ها بهم زد و می شود گفت ما شاهد یک طراحی انقلابی از بی ام و بودیم. اینکه سری ۴ چهار با تکه بر پلتفرم سری ۳ تولید می شد برای همه ما آشکار بود. پس طبیعی بود ما در سال های آینده شاهد طراحی جدیدی از سری ۳ و شبیه به سری ۴ باشیم. این جریان در صنعت بی ام و اتفاق افتاد و ما فعل حاضر می توانیم میم ۳ جدید بی ام و را با جلوپنجره کاملاً بزرگ و شبیه به سری ۴ ببینیم.

می آیم به سال ۲۰۲۲ که بی ام و سری ۳ خود را با یک فیس لیفت جزئی رونمایی کرد. می شود گفت همان اتفاقی که در فیس سری ۵ افتاد در سری ۳ هم افتاد. چراغ ها دیگر خطوط شکسته در خود نداشتند و می شد یک چراغ یکدست را دید. راحت تر صحبت کنیم، بی ام و مشتریان سری ۳ خود را بر سر یک دو راهی گذاشته و یک خودور با دو طراحی متفاوت کمی کار را برای خریداران دشوار کرده است.

بی ام و سری 3

امکانات رفاهی

همه اتاق ۳ را یک خودوری ارزان قیمت و اقتصادی بی ام و می شناسند. ولی صبر کنید و باید دیگر به این نوع تفکرها پایان بدهیم، زیرا اتاق ۳ دیگر همانند قبل یک خودروی میان رده در صنعت خودورسازی باواریایی ها محسوب نمی شود، بلکه یک خودروی نسبتاً لوکس است. بهترین توضیح در مورد امکانات رفاهی و ایمنی این نسل می تواند جمله ی ((سری ۳ کوچک شده سری ۵ است)) باشد. البته این جمله در صورتی صدق می کند که شما اتاق ۳ را با بهترین آپشن های موجود خریداری کنید.

بی ام و سری 3 2020سواری

همانطور که می دانید سری ۳ با موتورهای متعددی به بازار معرفی می شود. پس ما با سدانی سر و کار داریم که هر موتور آن سازی برای خودش می زند. اما اگر بخواهیم یک بررسی کلی در مورد موتور و گیربکس این خودرو داشته باشیم، باید بگوییم که عملکرد گیربکس ZF و موتور تویین توربو این خودرو بسیار فوق العاده است و همانند نسل قبلی می تواند سواری بسیار خوبی به شما بدهد.

بسیاری می گویند سواری این خودرو خشک است و دل چسب نیست. باید بگوییم شما با یک خودروی اسپرت با تعلیق اسپرت و رینگ های ۱۸ اینچی سر و کار دارید. پس برای یک سواری نرم شما به مشخصاتی به غیر از این موارد احتیاج دارید.

بی ام و سری 3 2020ارزش خرید

برای داشتن یک سدان جمع و جور اسپرت همیشه سری ۳ بی ام و می تواند انتخاب خوبی باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }