مرسدس بنز AMG GT یک جانشین خوب برای SLSزمان مطالعه : ۲ دقیقه

مرسدس بنز AMG GT

بعد از شاهکار بنز در تولید بنز SLS  اینبار شاهد دومین شاهکار این صنعت بزرگ آلمانی در سال ۲۰۱۴ با نام AMG GT بودیم. این خودرو به نوعی نسل دوم SLS است و می شود گفت ادامه راه خودروهای سوپر اسپرت بنز هم است. مرسدس بنز AMG GT در چند تیپ مختلف به بازار خودرو معرفی شد که هر کدام از پیشرانه های متفاوتی بر خوردار هستند.

در ادامه مطلب شما را با یکی از خودروهای سوپر اسپرت مرسدس بنز آشنا خواهیم کرد و امیدوار هستیم این مطلب برای شما مفید واقع شود.

مرسدس بنز AMG GTطراحی ظاهری

ذات سوپر اسپرت یعنی تهاجم، یعنی قدرت، یعنی وقار، یعنی زیبایی و… بسیاری از این یعنی ها که برای تعریف این نوع خودرو می شود استفاده کرد. AMG GT آمده است تا SLS را بازنشسته کند و جایگاه پدر خود را به خوبی حفظ کند.

دو اختلاف عددی در طراحی این نوع خودروها باعث شده است چهره خودرو اسپرت و خشن به نظر برساند. این دو اختلاف در میزان طول و ارتفاع تعریف شده است. در کنار این اختلاف عددی چراغ ها، جلو پنجره و سپرها به طراحی این خودرو جلا داده اند و توانسته اند روح یک سوپر اسپرت را به بدنه خودرو بدمند.

مرسدس بنز AMG GTامکانات رفاهی

شما برای خرید یک دستگاه AMG GT باید بیش از ۱۰۰ هزار دلار هزینه کنید. پس مطمئن باشید این خودرو از امکانات رفاهی و ایمنی بسیار بالایی در خود بر خوردار است.

باید بگوییم پشت پرده امکانات رفاهی و ایمنی AMG GT، مرسدس بنز معروف قرار دارد. پس هیچ نگرانی در مورد ایمنی و آپشن های این خودرو نمی توان داشت. فکر می کنم داشتن ۸ عدد ایربگ و سنسورهای ایمنی خاص توانسته باشد خیال شما را در داشتن یک خودروی ایمن آسوده کند.

مرسدس بنز AMG GTکابین

اگر در وسط فرمان علامت ستاره معروف بنز نباشد، می تواند کمی کابین برای شما غریب واقع شود. نمی دانم اسم این کار را سنت شکنی بگذاریم یا تحول. ولی نا گفته نماند که طراحی کابین بنز AMG GT بسیار زیبا است و می شود عطر و بوی داشتن یک خودروی اسپرت را در کابین آن استنشاق کرد.

آنقدر طراحی کابین بنز AMG GT زیبا است که شاید در آینده نزدیک از کابین این خودرو برای ساخت کابین هواپیما الهام بگیرند.

مرسدس بنز AMG GT

حتماً بخوانید: بررسی پورشه ۹۱۱

رقیب

رقیب اصلی این خودرو پورشه ۹۱۱ است.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }