لکسوس GS250؛ یک رقیب سر سخت برای خودروهای آلمانیزمان مطالعه : ۳ دقیقه

مشخصات لکسوس GS250

هدف و غایت لکسوس این است که خودروهای تویوتا را به بهترین نحو ممکن تکمیل و خودروی لوکس و باکیفیتی به بازار خودرویی جهان معرفی کند. این هدف تا به امرزو به سرانجام رسیده و لکسوس توانسته به دنیا ثابت کند که خودروهای لوکس آن بهترین کیفیت را دارد و هر فردی که از این کمپانی خرید می کند نباید به هیچ عنوان نگران هزینه های نگهداری خودرو و گارانتی پس از فروش باشد. خُب این موضوع توانست کمی بازار خودروهای اشتوتگارتی و باواریایی را تکان دهد و در سلیقه خریداران خودروهای لوکس کمی تغییر ایجاد کند.

پس با این اوصاف امروز ما خودرویی را مورد بررسی قرار داده ایم که هزینه ساخت آن کمی برای آلمانی ها گران تمام شده و نام  لکسوس GS250 توانسته در تیراژ کارخانه آن ها کمی تأثیر بگذارد.

مشخصات لکسوس GS250
مشخصات لکسوس GS250

طراحی ظاهری لکسوس GS250

طراحی لکسوس GS250 همانند دیگر محصولات لکسوس تیز و خشن است و می شود در تمامی نقاط بدنه این موضوع را کاملاً متوجه شد. اگر از جلو خودرو شروع کنیم و تا قسمت انتهایی خودرو برویم در اکثر نقاط بدنه شاهد خطوط طراحی هستیم که انتهای همه ی آن ها به حجمی تیز منتهی می شود. در واقع این زبان طراحی لکسوس است و می شود گفت همین طراحی سبب شده که این خودرو در بین مردم بسیار محبوب واقع شود.

حتماً بخوانید: فولکس واگن پاسات یک خودرو آلمانی با اصالت

امکانات رفاهی لکسوس GS250

همان طور که گفته شد لکسوس به دنبال تولید خودرویی باکیفیت بالا است. این کمپانی در تولید لکسوس GS250 هیچ کمی و کاستی نگذاشته است و می شود گفت بهترین آپشن های خود را در این ماشین قرار داده است. یک نکته جالب این است که شما با خریداری این خودرو می توانید آپشن های جالبی را در رانندگی تجربه کنید و حتی شما با این مبلغ پول اگر بخواهید یک خودرو آلمانی خریداری کنید مطمئن باشید نصف امکانات این خودرو در اختیار شما قرار می گیرید.

حتماً بخوانید: تقابل بی ام و سری ۵ و بنز E کلاس

فضای داخل کابین

لکسوس GS250 را یک سدان لوکس بزرگ در دنیا می شناسند. پس شما با یک کابین بزرگ با امکانات رفاهی بالایی سر و کار دارید. از همه مهمتر لکسوس GS250 از اتاق بی سر و صدایی تشکیل شده است و شما هنگام رانندگی با این خودرو احساس آرامش می کنید. در مورد متریال استفاده شده هم باید بگوییم در این خودرو همانند دیگر خودروهای این کمپانی از بهترین محصولات استفاده شده است و شما نمی توانید نقد منفی داشته باشید.

لکسوس GS250
مشخصات لکسوس GS250

رقیب های لکسوس GS250

اگر بخواهیم رقیب های جهانی این خودرو را نام ببریم باید بنز Cls و سری ۷ بی ام و اشاره کرد. ولی اگر بخواهیم به رقیب های داخل کشورمان اشاره کنیم باید به بنز کلاس E و بی ام و سری ۵ اشاره کنیم. حال تصمیم با شما است اگر می خواهید ماشینی سوار شوید که در رده ی بالایی از امکانات باشد باید لکسوس GS250 را انتخاب کنید و اگر می خواهید فقط اسم آلمانی سوار را با خود یدک بکشید باید بی ام و یا بنز های رده پایین را انتخاب کنید که از لحاظ امکانات رفاهی خیلی مانده تا به لکسوس برسند.

حتماً بخوانید: لکسوس LS 460؛ قصری که با آمدنش کاسبی آلمانی ها را بهم زد

ارزش خرید لکسوس GS250

اگر به سراغ خودرویی هستید که دارای امکانات رفاهی بالا، سواری خوب و استهلاک پایین باشد، لکسوس GS250 می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. مطمئن باشید لذت سواری با این خودرو آنقدر زیاد است که به سادگی نمی توانید از آن دل بکنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }