هیوندای توسان ۲۰۲۲؛ پرفروش ترین خودروی هیوندای در کلاس خودزمان مطالعه : ۲ دقیقه

هیوندای توسان ۲۰۲۲

سال ۲۰۰۴ بود که اولین نسل هیوندای توسان روی خط تولید رفت. امروز که ما داریم این مطلب را می نویسیم کمپانی هیوندای نسل چهارم این خودرو را به بازار عرضه کرده است. خودرویی که روی پلتفرم  سوناتا نسل جدید تولید شده است.

هیوندای توسان 2022طراحی ظاهری

دوباره هیوندای همانند قبل عمل کرده و نسل جدید توسان را همانند گذشته با سنت شکنی و تغییرات بسیار عمده تولید کرده است. اگر به هر نسل از توسان نگاه کنید، حتماً متوجه می شوید که بین نسل ها شباهتی وجود ندارد و هر کدام با یک طراحی متفاوت به بازار عرضه شده اند. برای همین طراحی عجیب توسان ۲۰۲۲ قابل پیش بینی بود و انتظار می رفت که دوباره هیوندای این کراس اوور خود را با تغییرات بسیار زیاد به بازار عرضه کند.

به هیچ عنوان نمی شود آرامشی در طراحی بدنه این خودرو پیدا کرد. انگاری توسان ۲۰۲۲ یک گوی فلزی است که با ضربات چکش خطوط تیز و مثلثی در آن شکل گرفته است. مثلث، مثلث و مثلث تا دلتان بخواهد می شود در بدنه این خودرو مثلث پیدا کرد. حتی طراح به سپر عقب هم رحم نکرده است.

زیاد نمی شود در مورد چنین محصولی اظهار نظر کرد، زیرا اینگونه محصولات دو دستگی بین مشتریان ایجاد می کنند. دسته ای می گویند زیبا و فوق العاده است، دسته ای هم می گویند زشت.

هیوندای توسان 2022امکانات رفاهی

این خودرو با ۱۵ تریم به بازار عرضه شده است. شما از نسخه ساده و اسپرت تا نسخه هیبریدی و N Line حق انتخاب دارید. راحت تر بگوییم شما می توانید از بودجه ۲۴ هزار دلاری که نسخه SE می شود تا بودجه ۳۷ هزار دلاری که نسخه Limited HEV می شود، این خودرو را خریداری کنید. پس طبیعتاً هر نسخه با توجه به قیمت خود امکانات رفاهی متفاوتی را در اختیار شما قرار می دهد.

زیاد جالب نیست که ما بخواهیم در مورد امکانات رفاهی هر نسخه توضیح دهیم. با توجه به اینکه در سال ۲۰۲۲ هستیم، معمولاً نسخه های ساده آپشن های کاملاً کابردی دارند که امروزه از آن ها به عنوان آپشن های استاندارد در هر خودرویی یاد می کنند. پس طبیعتاً نسخه های فول امکاناتی را در اختیار شما قرار می دهد که شما می توانید آن ها را در خودروهای نیمه لوکس پیدا کنید.

هیوندای توسان 2022کابین

از آن همه سر و صدا در بدنه ناگهان با باز کردن درب کابین شما وارد یک فضای کاملاً مینیمال و آرام می شوید. کابین توسان ۲۰۲۲ کاملاً با طراحی بدنه خود در تضاد است. خطوط آرام، طراحی ارگونومیک، پرهیز از شلوغ کاری با دکمه های فیزیکی و … تماماً از مواردی هستند که شما می توانید در کابین این خودرو مشاهده کنید.

شاید پیش خود فکر کنید که فضای بار عقب کابین توسان نسل جدید از نسل قدیم کوچک تر است. بهتر است بدانید فضای بار عقب کابین نسل جدید بزرگ تر از نسل جدید سانتافه و نسل قدیم توسان است.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }