چرا هیوندای وراکروز در بین مردم ایران طرفدار دارد؟زمان مطالعه : ۳ دقیقه

هیوندای وراکروز

یکی از خودروهای حجم بالایی که قبل از ممنوعیت واردات خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی سی به ایران وارد شد، هیوندای وراکروز بود که در ایران توانست به خاطر حجم موتور خوب و امکانات رفاهی نسبتاً خوب مشتری خوبی را جذب کند و جزء خودروهای پرطرفدار در بین خودروهای کراس اوور شود.

تیم خودرویی تکامگ امروز قصد دارد یکی از خودروهای کراس اوور نسبتاً قدیمی را بررسی کند و امیدوار هستیم این مطلب برای شما مفید واقع شود.

طراحی ظاهری وراکروز

طراحی ظاهری وراکروز

وراکروز یا ix55 که در سال ۲۰۰۹ وارد بازار ایران شد، در بین مردم جزء آن دست از خودروهایی محسوب می شد که طراحی ظاهری آن مورد پسند همه نبود و به نوعی برای خود مشتری خودش را داشت. اما در کل دارای یک چهره زیبا و رسمی در بین مردم شناخته می شود و می شود گفت طراحی ظاهری آن در عین سادگی بسیار زیبا بود.

هیوندای وراکروز

امکانات رفاهی

این خودرو در زمان خود از نظر امکانات رفاهی جزء آن دست خودروهای پرآپشن شناخته می شد. اما امروزه آپشن های وراکروز کاربردی شناخته می شود و شما نمی توانید آپشن هایی که در خودروهای امروزی وجود دارد را در این خودرو مشاهده کنید.

گرمکن و سردکن صندلی، سانروف، مانیتور، آینه های هوشمند و سیستم صوتی نسبتاً خوب از امکانات رفاهی است که در این خودرو به چشم می خورد.

حتماً بخوانید: قبل از خرید کیا سورنتو این مطلب را بخوانید

کابین و سواری

همانطور که گفته شد هیوندای وراکروز از شتاب بسیار عالی برخوردار است و حین رانندگی به شما یک سواری بسیار عالی می دهد. کابین بسیار آرامی دارد و شما تکان هایی که از زمین به کابین خودرو منتقل می شود را حس نمی کنید، که این موضوع برای یک خودروی کراس اوور یک امتیاز عالی محسوب می شود.

کیفیت متریال استفاده شده در کابین بسیار عالی بوده است و می توان گفت کابین آن بعد از گذشت سالیان زیاد هنوز افت زیادی نکرده است.

یک ضعفی که حین رانندگی می شود از این خودرو دریافت کرد، گاز هرز خوردن آن هنگام تعویض دنده ها است، که کمی سواری این خودرو را مورد ضعف قرار می دهد.

هیوندای وراکروز

رقیب

هیوندای سانتافه، کیا موهاوی و کیا سورنتو رقبای این خودرو محسوب می شود. کمی انتخاب خودرو بین این چهار رقیب سخت است و بیشتر برای انتخاب باید سلیقه ی خود را مد نظر بگیرد.

هیوندای وراکروز

ارزش خرید

با اینکه هیوندای وراکروز یک خودروی قدیمی محسوب می شود، ولی از بسیاری از خودروهای صفر در این رده قیمتی ارزشمندتر است. توجه داشته باشید که هنگام خرید این خودرو به کارکرد آن بسیار توجه کنید، زیرا این خودرو جزء خودروهایی بوده است که صاحبان آن تا جایی که می توانستند از آن ها استفاده کرده اند و اکثر نسخه های آن کیلومتر بالای ۱۰۰ هزار تا را تجربه کرده اند.

حتماً بخوانید: هیوندای سانتافه؛ یک کراس اوور پرطرفدار کره ای در جهان فعلی 

توجه کنید

رنگ پا مرغی شده است. اصطلاح پا مرغی این روزها در رنگ اکثر خودروهای قدیمی کره ای به خوبی صدق می کند. همین هیوندای وراکروز جزء آن دست خودروهایی است که رنگ بدنه اش بعد از سال ها استفاده صدمه دیده و دیگر همانند خودروهای جدید رنگ صاف و بی ترک ندارد. بهتر است بدانید که رنگ پا مرغی شده را تنها می توان با یک لایه پولیش بهتر از وضیعت قبل کرد و هیچگاه قابل ترمیم نیست.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }