خود شهروندان اتحادیه اروپا به هلند مهاجرت می کنندزمان مطالعه : ۲ دقیقه

مهاجرت به هلند

اگر قصد مهاجرت دارید و دوست دارید در کشوری در سطح بین المللی زندگی کنید، هلند می تواند مقصد خوبی برای شما باشد. کشور هلند تحت عنوان سرزمین اصلی اروپا شناخته می شود و همچنین زندگی در این کشور برای شهروندان اتحادیه اروپا نیز جذابیت بالایی دارد.

در این کشور شرایط زندگی کیفیت بالایی دارد و جزء کشورهایی است که نرخ بیکاری در آن پایین است و شرایط کاری مساعدی برای مهاجرین دارد.

زبان

نکته جالب در مورد این کشور تسلط بیشتر مردم آن به زبان انگلیسی است. همچنین دانشگاه های هلند برای هر دوره ای که به زبان هلندی ارائه می شود یک معادل انگلیسی هم در نظر گرفته اند. برای همین دانشگاه های این کشور بیشترین تعداد دوره های ارائه شده در اروپا را دارند.

دانشگاه

حرف از تحصیل در هلند به میان آمد. بهتر است بدانید تعداد دانشجویان بین المللی در هلند حدود ۱۰۰ هزار نفر است. پس طبیعتاً اعتبار دانشگاه های هلند در دنیا بسیار بالا است. جالب است بدانید که در هلند دو دانشگاه با رتبه جهانی زیر ۱۰۰ وجود دارد.

مهاجرت به هلندهزینه دانشگاه ها

هزینه تحصیل در هلند در مقایسه با دیگر دانشگاه های انگلیسی زبان دنیا بسیار کمتر است. اگر شما قصد تحصیل در مقطع کارشناسی را داشته باشید سالانه حدود ۶ الی ۱۵ هزار یورو باید هزینه کنید. اگر هم می خواهید در مقطع کارشناسی ارشد اقدام به تحصیل کنید باید ۸ الی ۲۰ هزار یورو هزینه کنید. جالب است بدانید که این عدد در کشوری مثل کانادا حدود ۲۰ الی ۳۰ هزار یورو است.

بعد از تحصیل

بعد از تحصیل به شما یک سال فرصت داده می شود که کار پیدا کنید و در صورت پیدا کردن کار برای شما ویزای کاری صادر می شود. جالب است بدانید که شما برای تأمین هزینه های زندگی خود اجازه دارید حین تحصیل کار کنید. همانطور که گفته شد نرخ بیکاری در این کشور بسیار پایین است و شما می توانید به راحتی شغل مورد نظر خود را پیدا کنید.

حتماً بخوانید: هنگام سفر به هلند حتماً از این مکان های زیبا دیدن فرمایید

کیفیت زندگی

هلند اولین کشور شاد دنیا برای کودکان محسوب می شود و در زمینه بهداشت رتبه اول را دارد و جزء پنجمین کشور شاد دنیا محسوب می شود. با این اوصاف کیفیت زندگی در این کشور بسیار بالا است.

آب و هوا

اقلیم هلند اقیانوسی است. برای همین شما در طی سال شاهد این هستید که هوا مرطوب، ابری و خنک باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }