دستبند تنیس؛ جواهری که در دستان کریس اورت تنیس شدزمان مطالعه : ۱ دقیقه

جواهر تنیس یا اترنیتی

در زمان های قدیم اگر مردی قصد داشت نسبت به خانمی ابراز علاقه کند و عشق خود را اعلام کند، گردنبند اترنیتی را به آن خانم هدیه می داد. اما این داستان تا سال ۱۹۷۸ برای مردم خریدار داشت.

کریس اورتجواهر تنیس

میاییم به سال ۱۹۷۸، مسابقات تنیس آزاد آمریکا که خانم کریس اورت به خاطر یک دستبند تنیس در جریان مسابقه وقفه ایجاد کرد. البته این خانمی که ما الان داریم دربارشون صحبت می کنیم یک تنیسور مشهور جهان بوده اند.

بازی شروع می شود و خانم کریس اورت حین بازی متوجه می شود که دستنبد اترنیتی اش در دستانش نیست. در این زمان او بلافاصله از مسئولان درخواست می کند که بازی را متوقف کنند تا او دستبند خود را پیدا کند. او که بازی را متوقف کرد بعد از مدتی جلوی میلیون ها نفر تماشاگر دستبند خود را پیدا کرد و متوجه شد علت گم شدن آن شکستن قلاب قفل دستبند بوده است.

این ماجرا سبب شد نام جواهر اترنیتی به افتخار تنیسور مشهور جهان به تنیس تغییر نام دهد.

حتماً بخوانید: گردنبند هرینگبون؛ یک جواهر که از مصر باستان آمده است

شکل و ظاهر جواهر دستبند تنیس

اگر به تصاویر توجه کرده باشید سنگ های گران قیمتی که معمولاً الماس هستند روی یک زنجیر نازک سوار شده اند.

قیمت

برای پایه این دستبند می شود از طلای ۱۸ عیار، ۱۴ عیار، ۹ عیار یا پلاتین استفاده کرد. برای نگین های آن هم می تواند از الماس آزمایشگاهی تا الماس طبیعی استفاده کرد. برای همین نمی شود یک قیمت پایه برای این دستنبد گذاشت. اما اگر شما قصد داشته باشید یک نمونه دستنبد تنیس با نگین های الماس طبیعی را در دستان خود کنید باید حداقل حدود ۲۵۰۰ دلار هزینه کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }