چه رنگ هایی به پوست صورتمان بیشتر می آید؟زمان مطالعه : ۳ دقیقه

تشخیص تن رنگ پوست

شاید اکثر ما فکر کنیم که برای داشتن یک استایل خوب حتماً باید از لباس های فاخر و لوازم آرایشی گران قیمت استفاده کنیم. اما این باور با شناختی که افراد می توانند از تن رنگ پوست خود داشته باشند، غلط است و نمی شود گفت برای داشتن یک استایل جذاب حتماً بایستی هزینه های زیادی را تقبل کنیم. در ادامه مطلب تیم تکامگ شما را تشخیص تن رنگ پوست آشنا خواهد کرد و برای هر نوع تن پوستی رنگ های مناسبی را معرفی خواهد کرد.

پوست با تن سرد
پوست با تن سرد
حتماً بخوانید: رژ لب؛ محصول آرایشی که چشم و چراغ صورت خانم ها است

پوست با تن سرد

از ویژگی افرادی که پوست با تن سرد دارند این است که آن ها چشمانشان خاکستری یا آبی است و رنگ پوستشان بسیار روشن است و می شود در ته رنگ پوستشان رنگ صورتی را پیدا کرد. این افراد از موهای روشنی بهره می برند و اکثر اوقات رنگ موهایشان قهوه ای روشن یا بلوند طبیعی است. رگ دست افرادی که تن پوستشان سرد است به رنگ آبی است. یکی از ویژگی های این تن پوستی این است که پوست خیلی زود زیر نور آفتاب می سوزد.

چه رنگ هایی به پوست سرد می آید؟
چه رنگ هایی به پوست سرد می آید؟
حتماً بخوانید: متولدین هر ماه چه نوع استایلی را دنبال می کنند؟

چه رنگ هایی به پوست سرد می آید؟

اگر شما دوست دارید یک استایل خنک و سرد همانند پوست خود داشته باشید، کافی است از رنگ های بنفش یاسی، فیروزه ای، سبز زمردی، آبی آسمانی و رنگ های پاستیلی استفاده کنید. اما اگر دوست دارید یک استایل گرم را دنبال کنید، کافی است شما از رنگ های زرد روشن و کم رنگ، نارنجی و سرخ روشن استفاده کنید.

پوست با تن گرم
پوست با تن گرم
حتماً بخوانید: انتخاب رنگ مو به کمک تناژ پوست

پوست با تن گرم

افرادی که از پوستی با تن گرم بهره می برند بیشتر رنگ پوستشان تیره، طلایی و زیتونی است و رنگ چشمانشان قهوه و فندقی است. این دست از افراد رنگ موهایی تیره مانند سیاه، بلوطی و قهوه ای تیره دارند. رنگ رگ دست این افراد سبز مدلی است و اگر زیر آفتاب بمانند پوستشان برنزه می شود.

چه رنگ هایی به پوست گرم می آید؟
چه رنگ هایی به پوست گرم می آید؟

چه رنگ هایی به پوست گرم می آید؟

اگر تمایل دارید همانند رنگ پوستتان استایل گرمی را دنبال کنید، می توانید از رنگ های قرمز تند، نارنجی، کرم، آجری، شتری و رنگ های خاکی استفاده کنید. اما اگر دوست دارید از لباس هایی با رنگ سرد استفاده کنید، می توانید از رنگ های زیتونی، بنفش و ارغوانی بهره ببرید.

پوست با تن خنثی

حتماً بخوانید: هر استایلی چه نوع سبک دکوراسیونی را می پذیرد

پوست با تن خنثی

بعضی از افراد رنگ پوستشان ترکیبی از تن گرم و سرد است و به نوعی نمی شود تشخیص داد که این افراد از چه نوع تن پوستی بهره می برند. رنگ پوست این افراد را ما با تن خنثی معرفی می کنیم.

چه رنگ هایی به پوست خنثی می آید؟چه رنگ هایی به پوست خنثی می آید؟

این افراد یکی از خوشبخت ترین افراد دنیا هستند، زیرا آن ها هر رنگی در دنیا به جزء رنگ های نئونی را می توانند برای استایل خود انتخاب کنند. اما رنگ هایی چون سیاه، سرخابی، بادمجانی و قرمز می تواند در خوش استایل این افراد بسیار مؤثر واقع شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }