قبل از شروع یک رابطه عاطفی به این نکات توجه کنیدزمان مطالعه : ۲ دقیقه

نکات مهم قبل شروع یک رابطه عاطفی

چرا به این فکر نیستید که در ابتدای شروع یک رابطه عاطفی از یک متخصص و روانشناس کمک بگیرید. خیلی از ما به دلیل رفتارهای اشتباه خود در ابتدای آشنایی احتمال موفقیت رابطه خود را کاهش می دهیم.

فرد مقابل قابل تغییر نیست

به معیارهای خود هنگام انتخاب پارتنر اهمیت دهید. شما نمی توانید خصوصیات طرف مقابل خود را تغییر دهید. شما برای رسیدن به احساس رضایت باید به معیارهای خود در زندگی حتماً اهمیت دهید.

صمیمیت، تعهد و اعتماد

بعضی از افراد فکر می کنند داشتن رابطه جنسی در اوایل رابطه می تواند فرد را پایبند به رابطه فعلی کند. اما باید توجه داشته باشید که رابطه جنسی در ابتدای آشنایی شکل گیری یک رابطه سالم را از شما می گیرد. اول باید اجازه دهید که مثلث صمیمیت، تعهد و اعتماد در رابطه شما شکل بگیرد، بعد به فکر رابطه جنسی بیفتید.

نکات مهم قبل شروع یک رابطه عاطفیعلاقه خود را قاطعانه بیان نکنید

در ابتدای آشنایی هیچ وقت قاطعانه علاقه خود را بیان نکنید. من عاشقت هستم؛ به کار بردن این عبارت زمانی صحیح است که شما از احساس و انتخاب خود مطمئن شده اید. سعی کنید در این دوران به خود فرصت بدهید و بعد ابراز علاقه کنید.

حتماً بخوانید: کشمکش خود از مراحل تشکیل یک رابطه عاطفی است

مالکیت نداشته باشید

سعی کنید در ابتدای رابطه حس مالکیت را از خود دور نگه دارید. مالکیت داشتن روی طرف مقابل نشان دهنده ناامیدی شما است و سبب می شود نشانه های حسودی در شما دیده شود که اتفاق این جریان برای شما یک امتیاز منفی است.

حتماً بخوانید: از قوانین بعد از جدایی آغاز نکردن یک رابطه جدید است

مخارج زیاد

هیچ وقت سعی نکنید برای رضایت طرف مقابل مخارج زیادی را تحمیل خود کنید. این را بدانید که اصلاً نیازی نیست شما در ابتدای تشکیل یک رابطه عاطفی هزینه های زیادی کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }