در فصول سرد چه عطری بزنیم؟ + عطرهای مخصوص فصل پاییز و زمستانزمان مطالعه : ۲ دقیقه

در فصول سرد چه عطری بزنیم؟

بسیاری عطر را امضاء خود می دانند و همیشه یک عطر را در لیست انتخاب های قرار می دهند. این موضوع بسیار خوب است و سبب می شود اطرافیان شما را با رایحه ای خاص بشناسند. اما وقتی در کشوری زندگی می کنیم که تجربه تغییر آب و هوایی را داریم، نمی توانیم به صورت مداوم از یک عطر استفاده کنیم. به طور مثال همین فصول پاییز و زمستان برای خود عطرهایی با ویژگی های خاصی را می پذیرند. اگر شما با صحبت های ما موافق باشید، حتماً سؤال (در فصول سرد چه عطری بزنیم؟) ذهنتان را مشغول می کند.

در فصول سرد چه عطری بزنیم؟مهمترین نت، نت پایانی است

اگر قصد خرید عطر در فصول سرد سال را دارید، حتماً هنگام مطالعه مشخصات عطر خود به نت پایانی آن بسیار توجه کنید. در فصل ها سرد سال نت های اولیه و میانی به سرعت در هوا بخش و محو می شوند و تنها نت پایانی است که شما را برای خوشبو شدن همراهی می کند. پس اهمیت دادن به نت پایه می تواند تأثیر بسیار زیادی در انتخاب عطر شما داشته باشد.

حتماً بخوانید: با شیوه صحیح نگهداری از عطر و ادکلن آشنا شوید

عطر شیرین بخرید

در فصول سرد سال عطرهای شیرین می توانند حس بسیار خوشایندی داشته باشد، پس سعی کنید برای حس کردن بوی مطبوع از عطرهای شیرین استفاده کنید.

در فصول سرد چه عطری بزنیم؟از عطرهای سنگین و غلیط استفاده کنید

عطرهای مخصوص زمستان و پاییز همگی سنگین و غلیظ هستند. حال شما برای خرید این نوع عطرها باید مشام خود را به رایحه های چوب و خاک عادت دهید.

اگر پشت جعبه عطر شما به عطرهای نعناع هندی، ترنج، درخت کاج و ترکیبات مرکبات اشاره شده باشد، شما پاسخ مناسبی به سؤال (در فصول سرد چه عطری بزنیم؟) داده اید.

بهتر است بدانید که پوست شما در فصول پاییز و زمستان خشک تر از دیگر فصول است، برای همین ماندگاری عطر شما به شدت کاهش پیدا می کند. اما اگر شما از عطرهای سنگین و غلیظ استفاده کنید تا حد زیادی می توانید بر خشکی پوست خود غلبه کنید و به ماندگار عطر خود بی افزایید.

البته بهتر است شما در هر فصلی برای خرید عطر به صورت حضوری مراجعه کنید تا عطر مورد نظر خود را روی پوست خود تست کنید، زیرا ممکن است ترکیب عطر با پوست شما بوی خوشایندی ندهد.

خرید کنید: با پرفروش ترین عطرهای مخصوص فصول سرد سال آشنا شوید

از رایحه های تند استفاده کنید

عطرهای مخصوص فصل پاییز و زمستان باید گرم و تند باشند تا به شما ماندگاری بیشتری بدهند. عطرهای شرقی و یا عطرهای که در ترکیبات خود از ادویه هایی مثل هل، جوز هندی، دارچین و … استفاده شده است، می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }