انتخاب رنگ مو به کمک تناژ پوستزمان مطالعه : ۲ دقیقه

تناژ پوستی

اکثر خانم ها برای انتخاب رنگ مو مناسب پوست صورت خود مشکل دارند و نمی دانند که کدام رنگ مو بیشتر به چهرهشان می آید. حال موضوعی به نام تناژ پوستی به کمک این خانم ها آمده و آن ها را در انتخاب رنگ مو مناسب پوست صورتشان کمک بسیار زیادی کرده است.

تناژ پوستی چیست؟

تناژ پوستی به رنگ رگ دست می گویند . اگر بخواهیم به طور دقیق بگوییم رنگ شاه رگ دست و روی دست شما همان تناژ پوستی نام دارد. تناژ به سه دسته تناژ سرد ، تناژ گرم و تناژ خنثی تقسیم بندی می شود. پس هر خانمی دارای یک تناژ مخصوص خود است و می تواند رنگ موی مناسب رنگ پوست صورت خود را انتخاب کند.

تناژ پوست

حتماً بخوانید: آیا رنگ مو برای خانم ها ضرر دارد؟

تناژ سرد

افرادی که رنگ رگ دست آن ها آبی و بنفش است دارای تناژ سرد هستند. حال این افراد می توانند از رنگ های طلایی، بلوند مایل به عسلی و کاراملی برای موهای خود استفاده کنند. استفاده از این رنگ ها می تواند در زیبایی چهره ی این افراد تأثیر بسیار زیادی داشته باشد و می توانند تا حد زیادی به جذابیت خود افزون کنند.

تناژ گرم
تناژ گرم

تناژ گرم

افرادی که رنگ رگ دست آن ها سبز است دارای تناژ گرم هستند. حال برای اینکه این افراد به یک رنگ مو ایده آل دست پیدا کنند، کافی است از رنگ موهای قهوه ای، بلوطی و عسلی استفاده کنند تا چهره ی آن ها در بهترین شرایط خود قرار گیرد. توجه داشته باشید استفاده از این رنگ ها می تواند به گرمی چهره ی شما افزون کند و علاوه بر این گرمی صورت شما باعث می شود شما در ارتباط با دیگران بسیار موفق باشید و چهره گرم شما در یاد افراد بماند.

حتماً بخوانید: رازهای زیبایی بیشتر رنگ موی بلوند

تناژ خنثی

افرادی که رنگ رگ دست آن ها به سبز، آبی و بنفش شبیه است از تناژ خنثی بهره مند هستند. این افراد می توانند از رنگ های فانتزی، قرمز تیره، نارنجی و نسکافه ای برای رنگ موهای خود استفاده کنند. استفاده از این رنگ ها می تواند چهره ی این افراد را جذاب و خاص کند. رنگ های فانتزی می تواند کمک بسیار زیادی در زیبایی چهره شما داشته باشد.

تناژ پوست

حتماً بخوانید: همه چیز در مورد اسفنج آرایشی

انتخاب رنگ مو مناسب

هر چند بسیاری از خانم ها بدون آگهی از نوع رنگ پوست خود رنگ مو انتخاب می کنند و به موارد مهمی چون تناژ پوستی اهمیت نمی دهند، ولی باید گفت انتخاب رنگ مو کاملاً موضوعی شخصی است و سلیقه ی شما در انتخاب رنگ بسیار اهمیت دارد.

موضوعاتی مانند تناژ پوستی می تواند شما در انتخاب رنگ مو مناسب پوست صورت شما کمک کند و شما را به چهره ای ایده آل نزدیک کند. البته باید گفت که تناژ پوستی در انتخاب رنگ مو بسیار مؤثر است و یکی از موضوعاتی اصلی در زیبایی چهره ی افراد است.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }