پاسخ به پرسش های متداول شما در مورد میکرونیدلینگزمان مطالعه : ۳ دقیقه

پرسش های متداول در مورد میکرونیدلینگ

یکی از عمل های زیبایی که امروزه در بین افرادی که به زیبایی پوست خود اهمیت می دهند، میکرونیدلینگ است. این عمل زیبایی در جهت جوان سازی، رفع چین و چروک، سفت کردن پوست و محو کردن زخم های پوست انجام می گیرد. ما در ادامه به پرسش های متداول در مورد میکرونیدلینگ پرداخته ایم تا شما عزیزان آشنایی بهتری با این عمل زیبایی داشته باشید.

پرسش های متداول در مورد میکرونیدلینگآیا پوست، پوسته پوسته می شود؟

یک حسی که شما بعد از انجام میکرونیدلینگ احساس می کنید، پوسته پوسته شدن پوست است. این احساس از زمانی آغاز می شود که شما احساس می کنید پوستان سفت و خشک شده است. البته ناگفته نماند که هدف از انجام این کار سفت کردن پوست شل است.

آیا میکرونیدلینگ سبب عفونت می شود؟

حتماً متوجه متوجه شده اید که این عمل زیبایی حفره هایی روی پوست شما ایجاد می کند. این حفره های می توانند محل خوبی برای ورود میکروب ها باشد. پس باید بسیار به استریل و تمیز بودن تجهیزات انجام این کار توجه کنید. البته خطر ابتلا به عفونت بسیار کم است و اگر شما بدنی سالم داشته باشید به احتمال زیاد دچار چنین مشکلاتی نمی شوید، اما رعایت بهداشت بسیار مهم است.

چه زمانی خراش های پوست بعد از میکرونیدلینگ بهبود پیدا می کند؟

این موضوع بیشتر به عمق نفوذ سوزن ها ربط پیدا می کند. اما به طور کل چند روز تا چند هفته می کشد تا خراش های ناشی از سوزن ها بهبود پیدا کند. بهتر است بدانید که روند بهبود بسیار سریع است و شما می توانید هر روزه شاهد تغییرات زیادی در پوست خود باشید.

آیا افراد دچار زخم های کلوئید می توانند میکرونیدلینگ انجام دهند؟

اول کلوئید چیست؟ در افراد عادی هر زمان پوست زخم شود جای زخم همانند قبل خوب می شود. اما در بعضی از افراد جای زخم به دلیل پرسازی بافت کلاژن در محل زخم تولید و رشد می کند و تبدیل به فزون گوشت می شود. میکرونیدلینگ برای این دست از افراد کاملاً غیرمجاز است و اگر انجام دهند مطمئن باشند که مشکل پوستی آن ها بدتر خواهد شد.

پرسش های متداول در مورد میکرونیدلینگدرد و قرمزی پوست بعد از این عمل زیبایی

بعد از انجام این عمل زیبایی احساس درد و قرمز شدن پوست کاملاً طبیعی است. پس اگر به مراسمی دعوت هستید حتماً عمل میکرونیدلینگ را به تعویق بی اندازید، زیرا پوست شما التهاب دارد و می تواند زیبایی صورت شما را مورد هدف قرار دهد.

میکرونیدلینگ برای از بین بردن جوش های صورت

حتماً شنیده اید که ترکاندن جوش صورت می تواند باعث عفونت و ایجاد جوش های بیشتر شود. میکرونیدلینگ هم همانند ترکاندن جوش های صورت با دست عمل می کند و می تواند عفونت و چرکی را به دیگر نقاط پوست سرایت دهد. پس هیچ زمان برای رفع جوش های صورت خود از این روش درمانی استفاده نکنید، زیرا پاسخ این روش به شما می تواند التهاب و ایجاد جوش های بیشتر در صورت شما باشد.

میکرونیدلینگ برای چه افرادی غیرمجاز است؟

خانم های باردار، افراد مبتلا به بیماری های پوستی چون اگزما و داءالصدف، افراد تحت شیمی درمانی و افرادی که جراحت های باز پوستی دارند به هیچ عنوان نباید این عمل زیبایی را انجام دهند. توجه کنید ما در این پاراگراف به موارد مهم اشاره کرده ایم، مطمئناً مشکلات پوستی دیگری هم هست که شما را از انجام این عمل زیبایی باز دارد.

هشدار! این مطلب صرفاً جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است با پزشک یا متخصص مربوطه مشورت کنید. اطلاعات بیشتر
ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }