چگونه اقدام به فیس لیفت بی ام و ۵۳۰ کنیم؟زمان مطالعه : ۳ دقیقه

فیس لیفت بی ام و ۵۳۰

یکی از خودروهای آلمانی که توانست در سال ۲۰۱۷ توسط پرشیا خودرو وارد ایران شود، بی ام و ۵۳۰ است. این خودرو یکی از جدیدترین محصولات بی ام و است که در سال ۲۰۲۰ فیس جدید آن رونمایی شد و به فیس ۲۰۲۱ مشهور است.

امروز تیم خودرویی تکامگ قصد دارد مراحل فیس لیفت بی ام و سری ۵ نسخه ۲۰۱۷ به بالا را برای شما مورد بررسی قرار دهد.

فیس لیفت بی ام و 530

طراحی ظاهری فیس جدید ۵۳۰

به تازگی کمپانی بی ام و از فیس جدید اتاق ۵ خود رونمایی کرده است و یک لباس نو بر تن این خودروی معرف خود کرده و لباس های کهنه را به طور کل دور انداخته است.

حال کمپانی بی ام و همانند سال های قبل این اجازه را داده است که کسانی که مدل های پایین ۵۳۰ را دارند، بتواند لباس های جدید را برای خودروی خود بخرند و خودروی خود را بروز کنند. اگر بخواهیم ساده تر بیان کنیم همان قضیه فیس لیفتی است که بر روی کد اتاق F10 انجام شد و بسیاری از دارندگان این خودرو اقدام به فیس لیفت کردند.

حال اگر بخواهیم فیس جدید سری ۵ را مورد برررسی قرار دهیم، باید بگوییم چهره تازه آن کمی رسمی تر از فیس قبلی شده و از حالت خشن آن کمی کاسته شده است. البته باید بگوییم که فیس جدید این خودرو توانسته است فیس قدیم این خودرو را تکمیل کند و کمی بیشتر در دل آلمانی بازها جا باز کند.

مراحل انجام فیس لیفت بی ام و ۵۳۰

مدل خودرو

پلتفرم بی ام و ۵۳۰ به هیچ عنوان دست نخورده و ما شاهد همان نوع کد اتاقی هستیم که در سال ۲۰۱۷ توسط بی ام و معرفی شده بود. پس شما برای اقدام به عملیات فیس لیفت نیاز به یک ۵۳۰ مدل ۲۰۱۷ به بالا دارید که ما خوشبختانه در ایران دو مدل ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ در بازار خودرو موجود است.

بی ام و

قطعاتی که باید خارج خودرو تعویض شود

سپر جلو، سپر عقب، جلو پنجره، چراغ های جلو، چراغ های عقب  و رینگ ها از قطعاتی هستند که برای تغییر فیس احتیاج به تعویض دارند.

البته باید بگوییم که سپر عقب احتیاجی به تعویض ندارد و شما می توانید سپر قدیمی خود را حفظ کنید. ولی نا گفته نماند که سپر عقب جدید هم زیباتر از قبل شده است.

فیس لیفت بی ام و 530

قطعاتی که باید داخل خودرو تعویض شود

ما در کابین بی ام و ۵۳۰ شاهد تغییرات عمده ای نیستیم و در کل همان کابینی را می بینیم که در سال ۲۰۱۷ می دیدیم.

البته به این نکته توجه داشته باشید که بی ام و به تازگی از یک سر دنده کریستالی مودلی رونمایی کرده است و در بعضی از خودروهای خود مثل بی ام و سری ۵ استفاده کرده است. ولی این قطعه هم احتیاجی به تعویض ندارد و فقط تعویض آن برای افرادی که دوست دارند به جذابیت داخل کابین بی افزایند پیشنهاد می شود.

توجه داشته باشید که صفحه کیلومتر این خودرو در فیس جدید عوض شده است ولی بازم هم شما احتیاجی به تعویض آن ندارید.

کجا باید اقدام به فیس لیفت کنیم

به تازگی در یکی از مراکز خودرویی تهران اقدام به فیس لیفت بی ام و ۵۳۰ کرده اند و می شود گفت خودرویی که بر روی آن فیس جدید نصب شده است، جزء اولین خودروها است.

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که چه مرکزی اقدام به انجام این کار کرده است؟ برای پاسخ به این سوال فقط می توانیم بگوییم که در یک مرکز خدمات خودرویی در محله آجودانیه تهران اقدام به انجام این کار کرده اند. البته بسیاری از فیس کارها می تواند به سادگی این کار را برای شما مالکان محترم بی ام و ۵۳۰ انجام دهند.

فیس لیفت بی ام و 530

در آخر

اگر می خواهید چهره خودروی بی ام و ۵۳۰ خود را بروز کنید و به آن یک چهره جذاب تر و زیباتر هدیه دهید، می توانید اقدام به انجام فیس لیفت کنید و لباس تازه بر تن خودروی خود کنید. اما توجه کنید که انجام عملیات فیس لیفت برای هیچ خودرویی خوب نیست و مطمئناً این کار سبب اختلال در خودرو و کاهش ارزش خودرو می شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }