قبل شروع رابطه عاطفی حتماً این سؤال ها را از فرد مقابل خود بپرسیدزمان مطالعه : ۳ دقیقه

خیلی از ما می توانیم تا شش ماه با یک فرد اشتباه وارد رابطه شویم و تازه بعد از این زمان متوجه شویم فرد مقابل مناسب ما نیست و باید جدا شویم. چه خوب بود که خیلی از ما قبل از اینکه رابطه عاطفی خود را جدی کنیم کمی بیشتر با یکدیگر صحبت می کردیم و سؤال هایی را از یکدیگر می پرسیدیم و به پاسخ های فرد مقابل خود فکر می کردیم. اگر الان وارد یک رابطه عاطفی شده اید و فکر می کنید فرد مقابل شما قرار است همسر آینده شما شود حتماً سؤال هایی که در ادامه مطلب گفته می شود را از او بپرسید و به پاسخ های آنها اهمیت دهید.

اولویت رابطه عاطفی در زندگی شما

از طرف مقابل خود بپرسید که رابطه عاطفی اولویت چندم زندگی او است؟ توجه داشته باشید فردی که رابطه عاطفی در اولویت اول زندگی او است با فردی که رابطه عاطفی در اولویت ششم زندگی او است زمین تا آسمان فرق دارد.

چه چیزی در من ببینی رابطه را تمام می کنی؟

از او بپرسید که چه ویژگی ها و رفتارهایی می تواند او را آزار دهد و در صورت مشاهده در شما رابطه را به اتمام می رساند.

در زمان های عصبانیت چه توقعی از من داری؟

یکی دیگر از سؤال های مهم قبل از شروع رابطه عاطفی این است که فرد مقابل در زمان هایی که تحت فشار و عصبانی است چه توقعی از شما دارد و دوست دارد شما در این زمان ها چه واکنشی نشان دهید؟

گذشته را باز کنیم یا بگذاریم بسته بماند؟

آیا موضوعی در رابطه گذشته تو وجود دارد که من باخبر شوم؟ یا اصلاً ما می تونیم در مورد گذشته صحبت کنیم یا همه چیز را باید فراموش کنیم؟

در مناسبت ها چه انتظاری از من داری؟

ببینید همسر آینده شما چه انتظاراتی در مناسب هایی مثل سالگرد ازدواج، روز زن یا مرد، تولد و … دارد.

سؤال های مهم قبل از شروع رابطهارتباط با جنس مخالف

باید ببینید حد و مرز همسر شما در ارتباط با جنس مخالف چگونه است و تا چه میزان ارتباط برای او قابل قبول است؟ آیا اصلاً او دوست دارد شما در محیط خارج از خانه با جنس مخالف در ارتباط باشید یا خیر؟

حریم شخصی

باید ببینید که تا چه میزان شما حریم شخصی در زندگی مشترک دارید. آیا می توانید به راحتی دسترسی به گوشی همسر خود داشته باشید؟ آیا شما باید از روابط دوستانه یکدیگر باخبر باشید؟ اصلاً شما می توانید از همه چیز زندگی همسر خود باخبر شوید؟

حتماً بخوانید: رابطه نامزد شما با مادرش در ازدواج شما تأثیرگذار است

زبان عشق

پرسش در مورد زبان عشق همسر آینده می تواند از سؤال مهم قبل از شروع رابطه عاطفی باشد. ببینید همسر آینده شما کدام زبان عشق (تماس فیزیکی، هدیه گرفتن، وقت گذاشتن، صحبت های محبت آمیز و …) را دوست دارد؟

حتماً بخوانید: به چند سؤال مهم قبل از شروع یک رابطه اشاره کرده ایم

چه چیزی در من نباشد، من را ترک می کنی؟

ببینید چه رفتارها و ویژگی هایی در شما برای او اهمیت دارد و در صورت نبود آیا علاقه به ادامه رابطه با شما را دارد یا خیر؟

تفریحات

در همین ابتدای رابطه حتماً از حد و مرزهای تفریحی خود باخبر شوید. ببینید آیا می توانید به تنهایی سفر بروید؟ آیا زمان هایی که بیرون می روید باید به یکدیگر خبر دهید؟ آیا جنسیت در تفریحات مهم است؟

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }