آیا ازدواج با مرد مطلقه بچه دار می تواند موفق باشد؟زمان مطالعه : ۳ دقیقه

ازدواج با مرد مطلقه بچه دار

به احتمال زیاد مخاطب این مطلب خانمی است که برای او خواستگار بچه دار آمده است. طبیعتاً در ابتدا شما نمی دانید چه پاسخی به این خواستگار خود بدهید. مسلماً شما می دانید این نوع ازدواج شرایط متفاوتی نسبت به دیگر ازدواج ها دارد و افراد در این نوع روابط با تجربه های متفاوتی مواجه خواهند شد.

کارشناسان معتقد هستند که خانم ها در این زمان ها نباید شتاب زده عمل کنند و حتماً باید تمام جوانب را بسنجند. مطمئن باشید شما در این نوع روابط با شرایطی مواجه خواهید شد که خیلی با ازدواج های دیگر متفاوت است.

بیایید کمی صادقانه باهم صحبت کنیم. اگر شما تصمیم گرفتید با مرد مطلقه بچه دار ازدواج کنید باید فردی با اعتماد به نفس و قوی باشید. اگر می بینید پارتنر شما تمام ملاک های مرد ایده آل شما را دارد باید در مقابل پذیرفتن فرزند او خیلی انعطاف پذیر عمل کنید.

زندگی دو نفره

شما نباید توقع یک زندگی دو نفره بسیار عالی را با مرد مطلقه بچه دار داشته باشید. طبیعتاً زندگی شما نسبت به  افرادی که با مرد مجرد ازدواج کردند محدودتر خواهد بود. به طور مثال امکان دارد شما ماه عسل خود را به همراه فرزندان شوهرتان بروید.

اولویت اول کیست؟

حمایت و محبت پدر یک نیاز برای فرزندان است برای همین خیلی وقت ها اولویت همسر شما فرزندانش است تا آنها احساس تنهایی نکنند. پس این یک واقعیت است که شما نمی توانید همیشه اولویت اول زندگی همسر خود قرار بگیرد. بنابراین در این زمان ها نباید این تفکر را داشته باشید که برای همسر خود دیگر اهمیتی ندارید.

ازدواج با مرد مطلقه بچه دارهمسر سابق شوهرتان

یکی از مهمترین مواردی که شما باید هنگام ازدواج با مرد مطلقه بچه دار توجه کنید این است همسر شما گاهی مواقع باید با همسر سابق خود در ارتباط باشد. این ارتباط ممکن است با تماس با همسر شما، دیدن فرزندان، دیدار دو نفره و … صورت بگیرید.

ما یک سؤال از شما داریم. آیا شما می توانید با این نوع ارتباطات در زندگی مشترک خود کنار بیایید؟

حتماً بخوانید: ازدواج سنتی بهتره یا ازدواج مدرن؟

مشکلات مالی

طبیعتاً فردی که از همسر خود طلاق می گیرد درگیر مسائل مالی چون مهریه و نفقه می شود. اگر این مرد وضع مالی خوبی داشته باشد امکان اینکه با مشکلات مالی مواجه شود خیلی پایین است. اما اگر وضع مالی خوبی نداشته باشد شما نباید این توقع را داشته باشید که او تمام توقعات مالی شما را برآورده کند.

حتماً بخوانید: آیا از پیامدهای ازدواج با دختر بزرگتر آشنایی دارید؟
در آخر

متأسفانه زمانی که دو نفر به یک رابطه عاطفی سمی پایان می دهند علاوه بر اینکه خودشان زیان می بینند، فرزندان آنها هم دچار زیان می شوند. شما اگر خانمی هستید که تصمیم گرفته اید وارد رابطه با مرد مطلقه بچه دار بشوید باید توجه داشته باشید که فرزند همسر شما معصوم و بی گناه است و او هیچ تقصیری در جدایی پدر و مادرش ندارد. این را بدانید که آنها از نظر روحی و روانی به شدت زیان دیده اند. پس با آنها با صبر و خوشرویی رفتار کنید. آنها به محبت احتیاج دارند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }