شهر باتومی گرجستان چه جاذبه های گردشگری دارد؟زمان مطالعه : ۲ دقیقه

شهر باتومی گرجستان

بسیاری این روزها به دنبال یک سفر خارجی هستند که نیاز به ویزا نداشته باشد. جنوب غربی گرجستان در سواحل دریای سیاه، شهر باتومی گرجستان می تواند انتخاب خوبی برای این افراد باشد.

شهر باتومی دومین شهر بزرگ گرجستان است و بیشتر مقصد سفری افرادی است که به دنبال تفریحات ساحلی می گردند. البته فراموش نشود که باتومی شهری ساحلی و قدیمی می باشد که علاوه بر تفریحات ساحلی، مراکز خرید و جاذبه های تاریخی زیادی دارد.

میدان پیازامیدان پیازا

اگر به شهر باتومی سفر کردید حتماً یک شب از سفر خود را به میدان پیاز بروید. این میدان یک مجموعه توریستی تفریحی شامل رستوران، هتل، کافه و … است. مطمئناً موزاییک های جذاب و هنر طراحی روی شیشه در این فضا هر فردی را خوشنود می کند.

دلیل ما برای اینکه شما شب ها به این میدان بروید این بود که پیازا در طول شب میزبان موسیقی زنده و کنسرت های زیادی از سراسر دنیا است.

ساحل گونیوساحل گونیو

ساحل گونیو که با دریای شفاف و جنگل های سرسبز احاطه شده است، می تواند این ساحل را برای شما فضایی دلنشین و بی نظیری باشد. اگر به این ساحل رفتید حتماً از قلعه گونیو دیدن فرمایید.

مجسمه علی و نینومجسمه علی و نینو

اگر به دنبال یک داستان وصال و فراق عاشقانه هستید و می خواهید عشق را در مجسمه ای ببینید، حتماً از مجسمه های علی و نینو دیدن فرمایید. این دو مجسمه به سمت یکدیگر حرکت می کنند و سرانجام یکجا به هم می رسند و یک پیکر واحد را می سازند.

برج باتومیبرج باتومی

مطمئناً افرادی که به این شهر سفر می کنند، برج باتومی که بلندترین ساختمان این شهر توریستی است را می بینند. این ساختمان که در مرکز شهر واقع شده با چرخ و فلکی که درون نمای خود قرار داده است جزء جذابیت های معماری دنیا شناخته می شود. علاوه بر این چرخ و فلک شما در این ساختمان شاهد یک هتل لوکس ۵ ستاره هستید که ۷۵ اتاق بسیار شیک درون خود دارد.

برج الفبابرج الفبا

در پارک معجزه باتومی یک برج ۱۳۰ متری وجود دارد که بر اساس الهام گیری از ساختار دی ان ای ساخته شده است. جالب است بدانید که ۳۳ حروف گرجی که هر کدام ۴ متر طول دارند مابین این مارپیچ ها نوشته شده اند. حتماً هنگام شب برای دیدن این برج بروید تا نورپردازی زیبای آن را تماشا کنید.

تله کابین آرگوتله کابین آرگو

مجموعه تفریحی آرگو یک فضای خوب برای خرید و صرف یک وعده غذایی است. شما می توانید در این مجموعه که ۲۰ کابین با حداکثر ظرفیت ۸ نفر را دارد، شهر باتومی را از ارتفاعات دیدن فرمایید. مطمئناً این سفر ۱۰ الی ۱۵ دقیقه ای تله کابین آرگو برای شما می تواند جذاب باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }