چگونه یک آرایش به سبک کلاسیک داشته باشیم؟زمان مطالعه : ۲ دقیقه

آرایش به سبک کلاسیک

اکثر خانم ها از نبود تعادل در آرایش خود شکایت دارند و همیشه می گویند ما از آرایش خود دلزده شده ایم و چهره مان به شدت مصنوعی شده است. برای این دست از خانم ها آرایش به سبک کلاسیک می تواند بسیار مورد توجه قرار گیرد، زیرا در این سبک تعادل به خوبی حفظ می شود و آن ها با یک هارمونی بسیار خوب رنگ ها و طرح ها سر و کار دارند. این سبک هیچ زمان قدیمی و هیچ زمان از جذابیت آن کاسته نمی شود.

آرایش به سبک کلاسیکپوستی صاف و براق

از مهمترین جزء آرایش کلاسیک شروع می کنیم. البته که این جزء بیشتر به سبک زندگی و روتین پوستی شما ربط دارد تا آرایش کردن. در واقع داشتن پوستی صاف و براق یک اصل جداناپذیر در زیبایی است و شما بایستی با روش های مختلفی که پیش روی شما است به پوست صورت خود رسیدگی کنید.

اما با آرایش چگونه پوستی صاف داشته باشیم؟ برای این کار شما بایستی به سراغ دو محصول کرم پودری و هایلایترها بروید. ابتدا با یک کرم پودری شروع به پایه سازی آرایش کنید، بعد با استفاده از هایلایترها پوست خود را براق و درخشان کنید.

حتماً بخوانید: رژ لب؛ محصول آرایشی که چشم و چراغ صورت خانم ها است

رژ لب

برای اینکه یک آرایش خاص و زیبا به سبک کلاسیک داشته باشید، لب های خود را با یک رژ قرمز سرخ کنید. رعایت این مسئله در آرایش کلاسیک می تواند بسیار اهمیت داشته باشد.

حتماً بخوانید: بیایید با لوازم آرایشی وگان رالف را نجات دهید

ابروی تمیز و تیره

در آرایش کلاسیک خبری از ابروی بسیار پرپشت و ضخیم و نازک و کمرنگ نیست. اصل آرایش کلاسیک می گوید شما باید ابروهای تمیز و پررنگ داشته باشید.

اما یک مشکل؛ اگر شما ابروهای کم پشت و نازک داشته باشید باید چه کاری انجام دهید؟ شما باید با استفاده از سایه های ابرو و هایلایترها کمی به ابروهای خود حجم دهید و آن ها را کمی تیره کنید.

آرایش به سبک کلاسیکاز سایه های تیره استفاده کنید

برای رعایت سبک آرایش کلاسیک شما بایستی از سایه های تیره مثل دودی، مشکی، طوسی استفاده کنید.

حتماً بخوانید: آیا برای خانم های باردار استفاده از لوازم آرایش مجاز است؟

به حدود و مرز چشم ها توجه کنید

در این سبک آرایش شما باید به حدود و مرز چشم هایتان توجه کنید تا بزرگتر و بازتر دیده شوند. خط چشم گربه ای می تواند شما را به داشتن چنین آرایشی کمک زیادی کند. ریمل را هم فراموش نکنید.

حتماً بخوانید: همه چیز در مورد اسفنج آرایشی

گونه های هلویی داشته باشید

برای آرایش گونه ها شما بایستی از رژگونه پودری یا مایع استفاده کنید. برای اینکه یک هماهنگی خوب در آرایش خود ایجاد کنید، بهتر است از رنگ های صورتی کم رنگ یا هلویی استفاده کنید.

هشدار! این مطلب صرفاً جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است با پزشک یا متخصص مربوطه مشورت کنید. اطلاعات بیشتر
ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }