سرم ویتامین C چه فوایدی دارد و چگونه مورد استفاده قرار می گیرد؟زمان مطالعه : ۳ دقیقه

فواید سرم ویتامین سی

دنیای محصولات مراقبتی پوست این روزها بسیار بزرگ شده و دیگر این دنیا برای افرادی که پوست ناسالم و غیر متعارف دارند جایی ندارد. یکی از این محصولات مراقبتی این دنیا سرم ویتامین سی است.

فواید سرم ویتامین سی
فواید سرم ویتامین سی

از جوش زدن پیشگیری می کند

یکی از خواص ویتامین C کاهش التهابات پوستی است. در واقع زمانی که شما از سرم این ویتامین استفاده می کنید بدون اینکه به پوست سالم خود لطمه ای وارد کنید کمک به حذف باکتری ها و آلودگی های پوست خود می کنید. پس اگر پوست مستعد به جوش و آکنه دارید حتماً از این سرم برای کاهش التهابات پوست خود استفاده کنید.

حتماً بخوانید: جای لک و جوش صورت خود را چگونه از بین ببریم؟

ویتامین سی برای درمان لکه های پوستی

طبیعت پوست صورت ما به گونه ای است که دچار جوش و آسیب می شود. پس همه ی ما از این نوع التهابات پوستی در امان نیستیم. حال بعد از اینکه جای زخم ها و جوش ها بهبود یافت پوست ما دچار لک می شود. در واقع جای بهبود یافته بعد از مدتی دچار تغییر رنگ و سبب ایجاد لک های تیره در پوست ما می شود. استفاده از این سرم می تواند در بهبود این لک های پوستی کمک زیادی به شما کند و آن ها را تا حدی از پوست شما محو می کند.

فواید سرم ویتامین سی
فواید سرم ویتامین سی

جلوگیری از پیری زودرس با سرم ویتامین C

این سرم به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی و خاصیت کشسانی پوست می تواند شما را در درمان لک ها و چین و چروکی که در سنین میانسالی در صورت شما ایجاد می شود کمک بسیار زیادی کند.

حتماً بخوانید: جراحی لیفت ابرو؛ روشی برای حذف نشانه های پیری از پیشانی

یک ضد آفتاب

یکی از خواص بسیار خوب این سرم ها می تواند محافظت پوست از اشعله های مضر خورشید باشد. جالب است بدانید که اگر شما سرم ویتامین C را با کرم ضد آفتاب ترکیب کنید و به صورت ماسک بر روی صورت خود بگذارید می توانید قرمزی پوست خود را درمان کنید و از همه مهتر خود را از سرطان پوست ایمن می سازید. البته هیچ زمان از این سرم به جای کرم ضد آفتاب استفاده نکنید.

فواید سرم ویتامین c
فواید سرم ویتامین c

درخشندگی پوست با سرم ویتامین C

یکی از آرزوهای هر خانمی مرتجع شدن پوست صورت است. حال برای اینکه به پوست خود حالت ارتجاع و نرمی ببخشید، می توانید از سرم ویتامین سی استفاده کنید. جالب است بدانید که این سرم می تواند رطوبت پوست شما را کنترل کند و به شما یک صورت درخشان و شفاف را هدیه دهد.

چگونه از سرم ویتامین C استفاده کنیم؟

برای اینکه از فواید سرم ویتامین سی بهره مند شوید کافی است قبل از انجام هر کاری پوست صورت خود را با یک پاک کننده ملایم شستشو دهید. بعد به واسطه یک تونر مخصوص Ph پوست خود را تنظیم و آلودگی های باقی مانده بعد از شستشو را هم از پوست خود حذف کنید. حال بعد از خشک شدن تونر نوبت استفاده از سرم ویتامین سی رسیده است. شما کافی است برای انجام این کار دو الی سه قطره سرم ویتامین سی را به پوست خود بمالید.

هشدار! این مطلب صرفاً جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است با پزشک یا متخصص مربوطه مشورت کنید. اطلاعات بیشتر
ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }