جراحی لیفت ابرو؛ روشی برای حذف نشانه های پیری از پیشانیزمان مطالعه : ۲ دقیقه

جراحی لیفت ابرو چیست؟

با نزدیک شدن به سن میانسالی اکثر افراد کره زمین نشانه های پیری پوست را می توانند در پوست خود مشاهده کنند. این نشانه ها بیشتر در قسمت های گردن، پیشانی، دور چشم، گونه و ابروها قابل مشاهده است.

حال پزشکان برای اینکه افراد در سن میانسالی و کهن سالی روحیه و زیبایی خود را به خاطر چروک ها و نشانه های پیری از دست ندهند، آن ها را دعوت به جراحی لیفت ابرو می کنند. منظور از انجام این جراحی می تواند حذف چین و چروک از پیشانی و ابرو و رسیدن به یک پیشانی جوان و بدون نشانه های پیری باشد.

جراحی لیفت ابرو چیست؟
جراحی لیفت ابرو چیست؟

بهترین روش لیفت ابرو

شما هنگام مراجعه به پزشک متخصص برای انجام جراحی لیفت ابرو با چند روش لیفت ابرو آشنا می شوید. حال این سوال پیش می آید که کدام روش لیفت ابرو بهتر است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم هر روش جراحی نسبت به نوبه خود بهترین است و این پزشک شما است که تعیین می کند شما از کدام یک از روش های لیفت ابرو بهره ببرید.

اما بهتر است بدانید که جراحی لیفتینگ ابرو به روش آندوسکوپ به دلیل جلوه طبیعی و زیبا تر ابروها جزء روش های بسیار پرطرفدار لیفت ابرو است و بسیاری از این روش برای لیفتینگ ابروی خود استفاده می کنند.

حتماً بخوانید: هر آنچه که باید در مورد تزریق بوتاکس بدانید

لیفت آندوسکوپی ابرو چگونه انجام می شود؟

در این روش لیفت ابتدا پزشک ناحیه خط رویش موی سر شما را بی حس می کند و به تعداد ۵ برش کوچک که از نظر استراتژیک این امکان را به پزشک می دهد که به تمامی نواحی پیشانی دسترسی داشته باشد، ایجاد می کند و سپس پزشک آندوسکوپ ها را بر زیر پوست جایگذاری می کند.

جراحی لیفت ابرو چیست؟
جراحی لیفت ابرو چیست؟

مزایای لیف آندوسکوپی ابرو

هدف از جراحی لیف ابرو رسیدن به یک پیشانی بدون چین و چروک و بدون گودی مرکزی پیشانی است. حال لیف آندوسکوپی ابرو این پاسخ را به ما می دهد؟ باید در پاسخ بگوییم که این روش جراحی کاملاً ظاهر افتاده، عصبانی و خسته پیشانی را رفع می کند و شما را به دوران پیشانی بدون چین و چروک و جوان باز می گرداند.

حتماً بخوانید: چگونه با انجام میکرونیدلینگ پوست خود را جوان کنیم؟

لیفت آندوسکوپی ابرو برای چه کسانی مفید است؟

انجام این جراحی هیچ محدودیت جنسی و سنی ندارد و همه افراد می توانند از این روش برای زیبایی پیشانی و ابروی خود بهره ببرند. البته ناگفته نماند که این روش بیشتر برای سنین بالا توصیه می شود، اما اگر شما در دوران جوانی خود به طور ژنتیکی پیشانی و ابروی افتاده دارید، می توانید از این روش زیبایی بهره مند شوید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است با پزشک یا متخصص مربوطه مشورت کنید. اطلاعات بیشتر
ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }