قلیایی شدن بدن خانم از اقدامات لازم برای پسرزایی استزمان مطالعه : ۱ دقیقه

اقدامات لازم برای پسرزایی

از نظر علمی و طبق تحقیقاتی که شده احتمال رژیم های تعیین جنسیت بین ۵۵ الی ۶۰ درصد اثبات شده و اگر زوجی همه ی موارد را رعایت کنند به احتمال زیاد می تواند شانس جنسیت مورد نظر را بالا ببرند.

قلیایی شدن واژن

هرچه قدر شرایط واژن قلیایی باشد شانس زنده ماندن اسپرم های حاوی کروموزوم Y بیشتر خواهد شد. پس حتماً هنگام اقدام به بارداری خانم قبل از آقا به ارگاسم برسد تا شرایط واژن قلیایی شود.

شستشوی واژن با جوش شیرین

همانطور که گفته شد هرچه حالت واژن قلیایی باشد، شانس پسرزایی بیشتر خواهد شد. پس بهتر است خانم ها قبل از رابطه جنسی واژن خود را با جوش شیرین شستشو دهند تا حالت واژن قلیایی شود.

زمان مناسب اقدام به رابطه جنسی

یکی از اقدامات لازم برای پسرزایی این است که زوجین در روز تخمک گذاری و ۱۲ ساعت بعد از تخمک گذاری رابطه جنسی داشته باشند. زیرا در این زمان ها بدن حالت قلیایی پیدا می کند.

حتماً بخوانید: یکی از اقدامات لازم برای دخترزایی نمک نخوردن است

پوزیشن مناسب

از دیگر اقدامات لازم برای پسردار شدن، داشتن یک پوزیشن عمیق هنگام رابطه جنسی است. هرچه قدر هنگام رابطه جنسی پوزیشن عمیقی داشته باشید، اسپرم های حاوی کروموزوم Y زودتر به تخمک می رسند.

چه غذاهایی برای پسردار شدن بخوریم؟

غذاهایی مثل خرما، سیر، پیاز و … به دلیل اینکه سدیم و پتاسیم بالایی دارند باعث قلیایی شدن بدن خانم ها می شوند و شانس زنده مانده کروموزوم Y را در واژن افزایش می دهند. توجه هم داشته باشید که مصرف مواد غذایی که منیزیم و کلسیم پایینی دارند شما را از هدفتان دور خواهند کرد.

هشدار! این مطلب صرفاً جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است با پزشک یا متخصص مربوطه مشورت کنید. اطلاعات بیشتر
ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }