با چند مشاغل پاره وقت برای دانشجویان بین المللی در کانادا آشنا شویدزمان مطالعه : ۲ دقیقه

یکی از دغدغه های اکثر مهاجرین دانشجو یا حتی می شود گفت دانشجویان حاضر در کانادا شغل دانشجویی است. همانطور که می دانید طبق قانون جدید دانشجویان بین المللی از ۱۵ نوامبر ۲۰۲۲ تا پایان دسامبر ۲۰۲۳ می توانند بدون محدودیت ساعت در کانادا کار کنند.

طبیعتاً مشاغل پاره وقت که حقوق مناسب دارند و مسئولیت کاری آنها آسان است مورد توجه دانشجویان بوده است. ما در ادامه به مشاغل پاره وقت برای دانشجویان بین المللی در کانادا اشاره کرده ایم و امیدوار هستیم این مطلب برای افرادی که به دنبال شغل دانشجویی هستند مفید واقع شود.

Ride_share Driver

دانشجویانی که گواهینامه و وسیله نقیله دارند و سنشان بالای ۲۱ است، می توانند با استفاده از پلتفرم هایی مثل Lyft و Uber مسافر جا به جا کنند. این شغل می تواند برای دانشجویان ساعتی حدود ۲۰ دلار درآمدزایی داشته باشد.

Freelancer

اگر به دنبال شغلی هستید که ساعت کاری و میزان حقوق آن را خود تعیین کنید و مهمتر از همه در هر زمینه که مهارت دارید کار کنید، فریلنسری می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. درآمد دانجشویان طبق تحقیقات شده از این شغل حدود ساعتی ۲۳ دلار بوده است.

Teaching Assistants

یکی از مشاغل پاره وقت برای دانشجویان بین المللی کانادا Teaching Assistants است. این شغل علاوه بر اینکه مناسب ترین شغل برای دانشجویان است به متقاضیان خود اجازه می دهد تا رشته تحصیلی خود را بیشتر بشناسند و تجربه تدریس را کسب کنند. حقوق این شغل در کشور کانادا حدود ساعتی ۲۳ دلار است.

Tutor

تدریس خصوصی به افراد در زمینه ای که مهارت دارید، می تواند یک شغل منعطف با ساعت کاری شما باشد. تازه خود شما می توانید حقوقتان را تعیین کنید. معمولاً افرادی که مشغول به این کار هستند ساعتی حدود ۳۰ دلار کسب درآمد دارند.

حتماً بخوانید: با آخرین نرخ اجاره خانه در کانادا آشنا شوید

Barista

یکی از مشاغلی که ساعت کاری انعطاف پذیری دارد، باریستا است. افراد می توانند با انتخاب این شغل علاوه بر دستمزدی که دریافت می کنند از مشتری ها هم انعام بگیرند. حقوق این شغل در کانادا حدوداً ساعتی ۱۶ دلار است.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }