هتل آتلانتیس دبی؛ یک هتل ۵ ستاره لوکس در کشور امارات متحده عربیزمان مطالعه : ۲ دقیقه

بررسی هتل آتلانتیس دبی

هتل آتلانتیس دبی در یکی از نقاط بسیار لوکس دبی احداث شده و می شود این هتل را جزء لاکچری ترین هتل های موجود در کشور امارات متحده عربی دانست. این هتل واقع در پالم جمیرا دبی است و در طراحی آن از هتل آتلانتیس آمریکا الهام گرفته شده است.

بررسی هتل آتلانتیس دبی
بررسی هتل آتلانتیس دبی

مجموعه پارک تفریحی آبی هتل آتلانتیس

اکثر افرادی که قصد اقامت در این هتل را دارند بیشتر برای تفریحات آبی، دیدن حیوانات دریایی و از همه مهمتر خوشگذرانی مزاحم خدمه این هتل می شوند. در واقع اگر شما به دنبال نیمه گمشده شهر آتلانتیس هستید و دوست دارید در سفر خود تجربه یک پارک آبی جذاب و پارک دلفین ها را داشته باشید، هتل آتلانتیس دبی می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

بررسی هتل آتلانتیس دبی
بررسی هتل آتلانتیس دبی
حتماً بخوانید: جمهوری چک؛ کشوری در مرکزی ترین قسمت اروپا

غواصی در هتل آتلانتیس دبی

اگر قصد دیدن از موجودات دریایی دارید راهی جزء غواصی پیش روی شما نیست. شما می توانید به واسطه Dive Atlantis در هتل آتلانتیس دبی به ملاقات موجودات دریایی بروید و در زیر آب یک سفر هیجان انگیز در کنار موجودات آبی و خرابه های باستانی مصنوعی داشته باشید.

بررسی هتل آتلانتیس دبیسفر دلنشین برای کودکان

اگر صاحب فرزند هستید و قصد اقامت در هتل آتلانتیس دبی را دارید، حتماً در زمان رزرو هتل فرم مشرق کارت را پر کنید تا فرزندانتان بتوانند با ۱۵ درصد تخفیف از تمامی امکانات تفریحی مخصوص کودکان استفاده کنند.

بررسی هتل آتلانتیس دبی

حتماً بخوانید: دبی شهر آسمان خراش های دنیا

رستوران های هتل آتلانتیس دبی

مسئولان هتل آتلانتیس دبی بر این باور هستند که رستوران های هتل باید برای تمامی سلیقه ها و مزاج های گوناگون غذای مناسب داشته باشند. حال همین موضوع سبب شده شما در این هتل لوکس شاهد بیش از ۲۰ رستوران خاص باشید.

بررسی هتل آتلانتیس دبیاتاق های هتل آتلانتیس دبی

می رسیم به مهمترین ویژگی و مکان در هتل که آن را با نام های اتاق و سوئیت در دنیا می شناسند. هتل آتنلانتیس دبی هم به این ویژگی مهم در هتل خود بسیار اهمیت داده و اتاق ها و سوئیت های بسیار مجللی را در اختیار مهمانان خود قرار داده است. جالب است بدانید که در بعضی از اتاق های این هتل دیواری شیشه ای قرار دارد که پشت آن همانند یک اقیانوس می ماند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }