چگونه آثار هنری خود را به NFT تبدیل کنیم؟زمان مطالعه : ۲ دقیقه

تبدیل آثار هنری به NFT

اگر هنرمندی باشید که در کار خود به فکر پیشرفت هستید، حتماً با بازار NFT آشنایی دارید. در این بازار فرقی ندارد که شما در چه زمینه هنری فعالیت دارید، تنها کافی است شما آثار خود را در سایت های فروش NFT بارگذاری کنید. بهتر است بدانید روند ایجاد و فروش NFTها یکی است، اما سایت های مختلفی در این زمینه وجود دارد که شما می توانید به سادگی با آنها آشنا شوید.

کیف پول دیجیتال

داشتن یک کیف پول دیجیتال اولین کار شما برای تبدیل آثار هنری به NFT است. این کیف پول ها انواع مختلفی دارند و فقط کافی است شما یکی از محبوب ترین های آنها را انتخاب کنید و برنامه آن را روی گوشی خود نصب کنید.

توجه داشته باشید شما برای شروع سرمایه گذاری نیاز به مقدار کمی رمز ارز دارید که کیف های پول ها می توانند مسیر دسترسی به ارز دیجیتال را برای شما فراهم کند.

تبدیل آثار هنری به NFTسایت (کارمزد)

در این مرحله شما به سراغ فروشگاه های دیجیتال برای تبدیل آثار خود به NFT می روید. توجه داشته باشید که شما در این سایت ها باید مقداری کارمزد پرداخت کنید، پس مقداری اتریوم از یکی از صرافی های مورد نظر خریداری و به والت خود منتقل کنید.

اگر بار اول شروع به این کار می کنید، محیط سایت Opensea می تواند برای شما راحت تر باشد.

حتماً بخوانید: رازهای موفقیت در NFT چیست و چگونه می توانیم در آن پولدار شویم؟

شروع کار …

در این مرحله شما روی گزینه create کلیک می کنید و فایل NFT مورد نظر را آپلود و برای آن اسمی مشخص کنید.

در ادامه شما به سراغ مشخص کردن قیمت اثر خود می روید. اگر در بازار Opensea فعالیت دارید بر روی گزینه Sell کلیک کنید تا بعد از تکمیل اطلاعات اثر خود را برای فروش بگذارید.

در آخرین مرحله برای اینکه صحت فروش NFT توسط شخص سازنده اثبات شود باید توسط کیف پول سازنده اثر امضا شود. در اینجا یک پنجره باز می شود که شما باید بر روی گزینه Sign کلیک کنید. در این زمان پیامی به کیف پول شما صادر می شود که با تأیید آن توکن شما در لیست فروش قرار می گیرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }