هیوندای توسان یک کراس اوور کره ای پر طرفدارزمان مطالعه : ۲ دقیقه

هیوندای توسان

همه ما هیوندای توسان را رقیب اصلی کیا اسپورتیج می شناسیم و همیشه برای انتخاب بین این دو رقیب با مشکلاتی روبرو می شویم و نمی دانیم کدام یک خودرویی بهتر است.

حال امروزه کمپانی هیوندای این مشکل را با طراحی متفاوتش حل کرده و مشتریان این دو خودرو دیگر در انتخاب خود شباهتی را حس نمی کنند. نسل جدید توسان با یک اتاق نسبتاً بزرگتر از نسل قبلی خود رونمایی شد و از یک چهره ی کاملاً متفاوت نبست به نسل قبلی خود بر خوردار است.

هیوندای توسان

حتماً بخوانید: سانتافه یک کراس اوور پر طرفدار جهان

طراحی ظاهری

همان طور که در متن بالا گفته شد توسان امروزه با طراحی متفاوتی وارد بازار شده است و این بار مشتریان نسبتاً زیادی را نسبت به نسل قبلی خود جذب کرده است.

در طراحی جلو این خودرو شاهد یک جلو پنجره بزرگ هستیم که با چراغ های زیبایی تزیین شده است. بزرگی جلو پنجره باعث شده ماشین با ابهت تر و بزرگتر دیده شود و یک حس ماشین شاسی بلند را به انسان منتقل کند. در قسمت عقب خودرو هم شاهد یک طراحی متفاوت نسبت به نسل های قبلی هستیم که چراغ های تیز و درب صندوق عقب بزرگ باعث زیبایی این قسمت از خودرو شده است. در کل در طراحی این خودرو شاهد تلاش های بسیار زیادی از طرف کمپانی هیوندای بودیم.

هیوندای توسان

حتماً بخوانید: رنو کولئوس شاهکار صنعت خودروسازی فرانسوی

امکانات رفاهی

همان طور که در طراحی ظاهری توسان شاهد یک تغییر بزرگ هستیم، در امکانات رفاهی هم شاهد این موضوع هستیم. صندلی های برقی، گرمکن صندلی عقب و جلو و فرمان، رادار نقطه کور، ترمز دستی برقی و… بسیاری از این امکانات که می شود در این خودرو یافت کرد.

هیوندای توسان

حتماً بخوانید: تویوتا پرادو دو در یک خودرو شاسی بلند جذاب

کابین

شما از بیرون ماشین یک حس شاسی بلند به خودرو دارید، ولی این حس تا زمانی است که شما داخل این خودرو نشسته اید و راننده یا مسافر این ماشین نبوده اید.

در کل کابینی آرام دارد و از کیفیت متریال بالایی بر خوردار است و شما هنگام خرید این خودرو مطمئناً از کابین توسان خوششتان می آید و از نشستن در آن لذت می برید.

هیوندای توسان

رقیب

در قدیم رقیب اصلی این خودرو اسپورتیج بود ولی در زمانی که توسان وارد ایران شد رقبایی به نام رنو کولئوس و میتسوبیشی اوتلندر داشت. یک نکته جالب این است هنگامی که این خودرو وارد ایران داشت از این رقبا قیمت بیشتری را برای خود دریافت کرده بود ولی امروزه در بازار خودرو ایران رقبای این خودرو بسیار گران تر از توسان هستند.

ولی اگر از قیمت ها فاکتور بگیریم، رقبای این خودرو بسیار با ارزش تر از هیوندای توسان هستند.

حتماً بخوانید: میتسوبیشی اوتلندر یک کراس اوور ژاپنی برای همه ی نسل ها

ارزش خرید

اگر به دنبال اوورس کراس هستید که در آن از لذت سواری بالایی بر خوردار باشید، هیوندای توسان را به شما پیشنهاد نمی دهیم و بهتر است از رقبای این خودرو خریداری فرمایید تا لذت رانندگی بیش تری را نسبت به توسان بهره مند شوید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }