از عوارض کاشت ابرو تورم و کبودی زیر چشم است؟زمان مطالعه : ۳ دقیقه

ابرو

مداد ابرو، مداد ابروی هاشوری، تتو و اکستنشن ابرو از راه کارهای موقت برای داشتن یک ابروی خوش فرم و پر پشت است. این روش های زیبایی در چند سال اخیر به دلیل اهمیت بیش از حد خانم ها به آرایش صورت بسیار رواج پیدا کرده است و بسیاری از خانم ها برای داشتن ابروی زیبا حداقل یکی از این راه های موقت را تجربه کرده اند.

چرا به سراغ روش های درمانی دائم نمی روید؟ حتماً می پرسید که روش درمانی دائم برای داشتن یک ابروی خوش فرم و زیبا چیست؟

کاشت ابرو

کاشت ابرو

کشات ابرو؛ همان روش درمانی دائمی که ما از آن صحبت می کردیم. این روش درمانی توانسته در سال های اخیر بسیاری از افرادی که دچار ریزش ابرو و بد فرمی ابرو هستند را به داشتن یک ابروی زیبا کمک بسیار زیادی کند.

چگونه انجام می گیرد؟

کاشت ابرو همانند کاشت موی سر است و تنها در شیوه کاشت و ابزار کاشت مو شما می توانید بین این دو روش کاشت مو متوجه تفاوت شوید.

از چه مویی در کاشت ابرو استفاده می شود؟

بهترین نوع مویی که می شود برای کاشت ابرو از آن استفاده شود، موی پشت و بالای گوش فرد است، زیرا موهای این نقاط تشابه بسیار زیادی با موی ابرو دارند و می شود گفت به طوری همانند هم هستند.

زمان مورد نیاز برای کاشت

شما در جلسه ی حدوداً یک ساعته و به صورت سر پایی و به کمک یک بی حسی موضعی کاشت ابرو را تجربه خواهید کرد.

حتماً بخوانید: آیا تتو ابرو در بارداری برای مادر و جنین زیان دارد؟

فرم ابرویی که کاشته می شود

در اینجا تمام تصمیمات بر عهده شما است و شما از هر فرم و شکل ابرویی که خوشتان می آید می تواند با مشورت متخصص مربوطه اقدام به کاشت کنید.

عمر ابروی کاشته شده

همانطور که گفته شد این شیوه درمانی دائمی است، اما توجه داشته باشید که موهایی که برای شما کاشته می شود به علت جا به جایی دچار ریزش می شوند و برای رسیدن به نتیجه مثبت شما باید حدود ۳ الی ۶ ماه صبر کنید.

آیا این روش درمانی درد دارد؟

باید بگوییم که این روش درمانی همراه با کمی تورم و کبودی زیر چشم است، ولی بعد از مدت چند روز صورت شما به شکل اولیه خود باز می گردد.

حتماً بخوانید: جراحی لیفت ابرو؛ روشی برای حذف نشانه های پیری از پیشانی

چه کسانی می توانند از این شیوه درمانی بهره ببرند؟

افرادی که دچار بد فرمی ابرو، کچلی ابرو و جای زخم در ابروی خود هستند، می توانند از کاشت ابرو بهره مند شوند. البته توجه داشته باشید که افرادی که دچار ریزش موی ابرو هستند، نمی توانند از این روش درمانی بهره ببرند و حتماً باید به پزشک مورد نظر برای تشخیص علت ریزش ابروی خود مراجعه کنند.

معایب و عوارض کاشت ابرو

موهای کاشته از به دلیل اینکه قبلاً در قسمت سر شما بودند از رشد زیادی بر خوردار هستند و حتماً در هر ۱۰ الی ۱۴ روز احتیاج به اصلاح دارند. البته باید بگوییم که رشد بیش از حد نمی تواند دلیل خوبی برای عوارض این کار باشد.

به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

حتماً، حتماً و حتماً برای انجام کاشت ابرو به یک متخصص مراجعه کنید، زیرا قطر مو، درجه کاشت مو، برقراری ارتباط خوب بین دم، بدنه و تاج ابرو، رعایت کردن فاصله ی کاشت مو و رعایت کردن منافذ پوستی که ایجاد می شود برای کاشت ابرو می توانند نکات بسیار مهمی در کاشت مو باشند که اگر یکی از آن ها رعایت نشود، می تواند زیبایی چهره شما با خطر مواجه کند.

هشدار! این مطلب صرفاً جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است با پزشک یا متخصص مربوطه مشورت کنید. اطلاعات بیشتر
ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }