چگونه به موهای بدون حالت خود، حالت بدهیم؟زمان مطالعه : ۳ دقیقه

حالت دادن به مو

موهای بدون حالت برای بسیاری از مردم یک فاجعه محسوب می شود و هر زمان که در آینه خود را نگاه می کنند، از موهای بدون حالت خود بسیار ناراحت می شوند. آزار این مسئله در دورانی که به سر می بریم کمی کمرنگ شده است و بسیاری از مردمی که از این موضوع رنج می بردند، توانسته اند با مواد آرایشی این مسئله را حل کنند.

امروزه دنیای لوازم آرایشی مو بسیار پیشرفت کرده است و می توانیم بگوییم که داشتن موهای بدون حال یک فرد نشان از بی حوصلگی و بی نظم آن فرد در زندگی است. اگر کمی در دنیای لوازم آرایشی مو سفر کنید، می توانید به راحتی به زیبایی موهای خود کمک کنید و دیگر از داشتن موهای بدون حالت مورد سرزنش خود قرار نگیرید.

موهای بدون حالت

استفاده از سشوار

سشوار کشیدن مو زمانی که موها مرطوب است، می تواند کمک بسیار زیادی در حالت دهی اولیه ی موهای شما کند.

باید توجه داشته باشید که از سشوار به عنوان حالت دهی پایه استفاده کنید و به هیچ عنوان از سشوار به عنوان یک حالت دهنده کامل مو استفاده نکنید، زیرا این عمل شما باعث می شود موهای شما از حالت طبیعی خود خارج شده و بعد مدتی به حالت اولیه خود باز گردد. مورد بعدی که این عمل را منع می کند، تحمیل حرارت بیش از حد به موها است که باعث زیان های جبران ناپذیری می شود.

استفاده از موس مو

شما می توانید موهای خود را قبل از سشوار کشیدن آغشته به یک موس مو قوی کنید. این عمل باعث می شود موهای شما حالت مجعد به خود بگیرد و کمی شما را از داشتن موهای بدون حالت دور کند.

البته باید بگوییم که موس مو راه حل خوبی برای حالت دهی به موهای بدون حالت نیست و بهتر است از روش های دیگری برای حالت دهی موی خود استفاده کنید.

واکس مو

واکس مو بهترین شیوه ای است که می تواند موهای بدون حالت شما را تا حد زیادی حالت ببخشد و می توانیم بگوییم این روش بهترین راه حلی است که می توانید به موهای شما یک حالت طبیعی و زیبا ببخشد.

موهای بدون حالت

اسپری حالت دهنده مو

یکی از روش های مؤثر دیگر اسپری های حالت دهنده مو است. البته باید بگوییم اکثر مردم روش صحیح استفاده از اسپری های حالت دهنده مو را نمی دانند و همین موضوع باعث شده است که موهای آن ها بعد از اسپری کردن، سفیدک بزند.

باید توجه داشته باشید که حتماً هنگام اسپری کردن فاصله ی ۲۰ الی ۳۰ سانتی متری را رعایت کنید و بهتر است موهای خود را قبل از اسپری کردن زیر سازی کنید. منظورمان از زیر سازی استفاده از اقلامی چون واکس مو است.

ژل مو

استفاده از ژل مو یکی از روش های دیگر برای حالت بخشیدن به موهای بدون حالت است. استفاده از این روش برای موهای کمی بلند جایز نیست و بهتر است از شیوه های دیگر برای حالت دهی استفاده کنید.

حتماً بخوانید: دنیای عجیب حالت دهنده های مو

پماد مو

اکثر پمادهای مو مات کننده موی سر هستند و کمی برای افرادی که دوست دارند موهای آن ها بدرخشد مناسب نیست. البته استفاده از پماد مو برای موهای بلند کمی کار اشتباه است، زیرا باعث می شود شما به ریشه های موی سر خود هنگام انجام این عمل فشار زیادی را تحمیل کنید.

در آخر

سعی کنید زیاد با موهای بدون حالت بازی نکنید و همیشه بگذارید به موهایتان خواب طبیعی خود را حفظ کند و از زیاده روی در استفاده از لوازم آرایشی بسیار خودداری فرمایید. در آخر سعی کنید از مواد آرایشی با قدرت بالا استفاده کنید، تا نتیجه ی بهتری بگیرید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }