آیا تتو ابرو در بارداری برای مادر و جنین زیان دارد؟زمان مطالعه : ۲ دقیقه

تتو ابرو در بارداری

همانطور که می دانید دوران بارداری محدودیت هایی برای زندگی خانم ها ایجاد می کند. از محدودیت هایی که شاید کمی برای خانم ها کمی آزاردهنده باشد، آرایش کردن با محصولات مجاز است. امروز موضوع بحث تیم تکامگ در مورد تتو ابرو در بارداری است که می تواند یک زمینه ساز بروز خطر برای مادر و جنین باشد.

سؤال؛ آیا خانم های بارداری مجاز هستند در طول دوران بارداری از روش های زیبا سازی تتو ابرو، میکروپیگمنتیشن، هاشور ابرو و … بهره ببرند؟ خیر

چرا تتو ابرو در دوران بارداری ممنوع است؟چرا تتو ابرو در دوران بارداری ممنوع است؟

همانطور که می دانید تتو ابرو، میکروپیگمنتیشن، هاشور ابرو، فیبروز ابرو و … دیگر روش های زیباسازی به دلیل اینکه توسط دستگاهی در پوست خراش ایجاد می شود و جوهری به زیر پوست تزریق می شود، می تواند مادر و فرزند را در معرض خطر قرار دهد.

از جوهر گذر کنیم، خراشی که در پوست ایجاد می شود خود می تواند فضای خوبی برای عفونت و ابتلا به ایدز و هپاتیت ایجاد کند.

شما حتی نمی توانید از فیبروز ابرو هم بهره ببرید، زیرا مواد شیمیایی آن می تواند از طریق پوست به خون منتقل شود و در صورت غیراستاندارد بودن سبب ایجاد مشکل در مادر و نوزاد می شود.

حتماً بخوانید: علت یبوست در دوران بارداری چیست و چگونه می توانیم از آن پیشگیری کنیم؟

خطوط تتو تغییر می کند

جالب است بدانید که اگر هم تتو ابرو در بارداری مجاز بود، باز هم شما نمی توانستید تتو کنید. زیرا در دوران بارداری لایه های پوست متورم و پرآب است و زمانی که شما زایمان انجام می دهید این تورم از بین می رود و خطوط کشیده شده روی ابروی شما تغییر می کند.

حتماً بخوانید: آیا برای خانم های باردار استفاده از لوازم آرایش مجاز است؟

در آخر

تتو ابرو، هاشور ابرو، فیبروز ابرو و … سایر روش ها در دوران بارداری ممنوع است. تنها راه زیبا سازی ابرو می تواند استفاده از مدادهای آرایشی مجاز برای مادارن باردار باشد.

هشدار! این مطلب صرفاً جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است با پزشک یا متخصص مربوطه مشورت کنید. اطلاعات بیشتر
ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }